Läser min blogg?

Naej... Skulle inte tro det vah!
Som jag redan sagt lilla Johanna så är Marsupilami din stalker. Vilket gör att han söker fakta om dig. Skulle vara en på miljonen om han skulle ens råka trycka på mitt namn och bara råka läsa just inlägget "Minnen <3". Och sen vidarebefodra det till McDonald's.
Fan... om det händer kommer jag tänka såhär: Hoppas jag kommer in i Norrköping... annars ligger jag illa till! xD
Eller så kommer jag säga att han fan får stå för saker och ting han faktiskt säger xD
Men bloggar är ju också till för att läsas... så om(OM) han av någon anledning skulle komma in här så... var så god... jag bjuder på det xD
Hihi
Nu... tillbaka till konversationen!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0