Ljug inte mannen!

Älskar brandkärrska helt plötsligt xD
En gång brandkärrsbarn, alltid brandkärrsbarn xD

Men... det är inte det jag skulle skriva om nu.
Det måste vara jävligt jobbigt att vara grymt kräsen av sig. Måste alltid tänka efter, gillar jag det eller inte?
varför inte bara äta skiten?
Fast... nu ska jag inte säga så mycket här. För jag äter inte allt själv heller. Men om man jämför mig med min syrra så är det grymt stor skillnad!

Nu ska jag kolla på...
Åhh... så putti nuttigt... MEN DET ÄR FEEEEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nån som kommer ihåg det förutom jag? Gick för 7000000000 år sedan på TV xD

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0