Mer om mig!

Info om Jenny

namn: Jenny Magdalena Olsson

födelsedag: 2 februari

födelseort: Nyköping

uppvuxen i: Främst i Nyköping... bodde en tid i Sunne, Värmland

bor: Nyköping

ögonfärg: Blå

hårfärg: Röd-brun och trivs med det :D Eftersom det blev mörkare efter att jag tonat det mörkbrunt för ett år sedan. Förr var det ljusare pga att solen blekt det xD Men nu är det mörk igen! Röd-brunt <3

pluggar: Just nu pluggar jag inte alls. Sommarlov. Har precis slutat grundskolan och ska förhoppningsvis flytta till hösten. Linjen jag valt finns i Norrköping. Där ska jag plugga på Himmelstalundsgymnasiet, Djurpark och tropisk anläggning och jag hoppas att jag har valt rätt...

familj: Mamma, pappa, 2 bröder och 2 systrar <3


FAVORIT...

färg: svart, grön och blå

plats: Sängen!!!

land: Länder jag varit i: Finland, Lettland, Sverige xD, Italien, Danmark och Polen <3

bok: Böcker av Katarina von Bredow

fordon: Båt <3 och cykel

film: Pirates of the Caribbean!

djur: Älskar djur :D

affär: -.-'

serie: Dr. House <3, Heroes och Förhäxad

plagg: Slappa kläder!

aktivitet: Musik, film, kompisar, djur... och en massa annat!


BRUKAR DU...

titta på dig själv i spegeln: Ja... alldeles för mycket... -.-'

gnälla: Det gör alla *stolt* Hehe xD

skrika: Ja!!!

sova: Jag älskar att sova! Jag älskar min säng xD

försöka vara annorlunda: Måste man det?

klä dig i svart: Svart! Älskar svart! Allt passar till svart xD

gå till kyrkan: När jag måste

gå i skolan: Yep :D

röka: Nej!!

ljuga: Kan väl hända... (A)

hata folk: Nej... jag hatar ingen men det finns vissa jag ogillar.

lita på folk: Neej...

NÄR...

Köpte du något senast: I tisdags xD

Kramades du senast: Idag, Gismo xD

Grät du senast: I tisdags xD

VEM...

Saknar du: En massa just nu!!!! Hela 9:an på Långbergsskolan t. ex!

rörde dig sist: Mamma

vill du slå: Mig själv *stolt*

kramade du sist:  Det var kramkalas på skolan i fredags! Jag kommer inte ihåg vem som var sist xD

vill du vara som: Min brorsa xD

sårade dig sist: Det vet jag inte... :P


HAR DU...

brutit några ben någon gång: Nupp! Starkt skelett!

några piercings: Öronen. 5 i ena 2 i andra xD

egen dator: Nej...

gjort bort dig rejält: Förmodligen xD

bra självförtroende: Verkligen inte!!!!

kysst någon: Neep xD

varit/är kär: Nepp :P


HUR...

svarar du i telefonen: Hemtelefonen: Ahh de e Jenny. Mobilen: Ja!, Tja... eller om det är nån jag känner men inte har lust att prata med xD... Vad vill du? *stolt*

mycket pengar har du: Kanske 40 spänn på kontot xD

ofta bäddar du sängen: ALDRIG MAHAHA!
ofta städar du: Typ... ehh... aldrig :P

många stör du dig på:  Ingen aning!

ofta träffar du din familj: Mamma + lillsyrra = Varje dag. Pappa = Varannan helg, De äldre syskonen... typ väldigt sällan!


TROR DU...

att du kommer bli något: Det hoppas jag...

på gud: Nej

på rymdvarelser: ja xD

att folk tycker om dig: ehh... det tror jag... :S
på ett liv efter detta: Ja... man återföds


ÄR DU...

förstående: haha... jag tror det... ingen aning

osäker: Jepp...

intressant: Nej... förmodligen inte alls.

hungrig: Verkligen inte!

smart: Ibland kanske... oftast fattar jag ingenting...

barnslig: Neee... jo självklart!

liten: Stor!

frågvis: Nej

organiserad: Neej... eller till viss del tror jag

hälsosam: Verkligen inte!

blyg: Ja

lättuttråkad: nej xD

ansvarsfull: Nej

arg: Kan bli...

ledsen: inte nu...

glad: inte nu... är uttråkad

positiv: njaa...

Lätt att förföra: Ingen aning!

bra på att ge komplimanger: Ingen aning här heller xD


VÄLJ

katt eller hund: Båda (A)

vit eller svart: svart

varmt eller kallt : varmt

vatten eller land: land

kramar eller kyssar: Kramar. Har aldrig kysst någon *stolt*

telefon eller internet: internet

musik eller teater: Båda!

bok eller film: Film

leva eller dö: Leva ofc :D

Komedi eller skräck: Skräck

Pirat eller Viking: Pirat!!!

Mcdonalds eller Burgerking: McDonald's <3 (hihi)

Blondin eller Brunett: Spelar ingen roll xD

Snö eller Regn: Snö :D


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Natalia

på kenzas kommentarer

2009-06-18 @ 16:47:59
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

kul infolista:)

2009-06-18 @ 18:26:09
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0