Midsommarafton :D

Igår var det ju midsommarafton och det regnade så klart som vanligt!
Men jag och min lillasyster ville inte ha tråkigt för det så vi ringde runt lite och till sist fick vi skjuts ut till farmor där hela släkten var samlad. Nästan hela xD
Ja... kattungar, regn, folk, mat, godis och det bästa... jordgubbar <3
Haha
Det var ganska trevligt...kunde säkert ha varit ännu trevligare om vädret varit finare -.-'

Rasmus hade tagit med sig sin enhjuling också... och ja... jag kan ju åka(i mina drömmar!). Tror det kommer gå bättre på asfalt... nu försökte man ju cykla på halt gräs och stenig gårdsplan xD
Körde frisbee med kusinen och syskonen xD Jag var helt klart bäst! 
Och blöt blev man... då vissa "råkade" kasta den in i det höga gräset -.-'
Fast jag är riktigt grym på att fånga och kasta frisbee :D Det är ju kul xD
Körde allt från solstol till gris xD

Mys med kattungarna blev det också :D Gulliga små busungar det där :)

Vi var hemma igen vid tio, halv elva kanske... ungefär xD
Men det var roligare än att suitta hemma och inte göra någonting!

Får se vad som händer idag... om Johanna kommer hit eller inte... beror på vädret xD

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Malin-hockeyfruga

hehe älskar jordgubbar ja:)

låter som en härlig midsommar du hade;)

2009-06-21 @ 12:20:41
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0