Minne!!

Vi hade jätteroligt på svenska lektionen idag!
Kjell ville leka så vi gjorde det xD
Vi lekte bland annat:
Flörtleken
Tidningsleken
Fruktsallad
Tärningsleken

Och nu ska jag ta och berätta lite snabbt vad som hände under Tidningsleken.
Johanna var den som hade tidningen i handen och skulle slå någon.
Jag satt i mina egna tankar lite smått eftersom ingen hade sagt mitt namn på ett bra tag.
När Johanna var på väg att slå Elin så skriker Elin som en galning.
Elin: JEEEENNYYYY!!!!
Johanna tvärvänder och rusar mot mig. Jag har precis vaknat ur mina tankar och...
Jag: JOAKIM!!! (och sträcker fram händerna som om jag skulle krama nån -.-)
Johanna stannar. Böjer sig ner och asgarvar! Alla andra asgarvar också!
Jag: Nej!! Johanna!
Mer garv -.-'
Jag: NEJ!! Sofia!!!
Jag hade gjort bort mig totalt. Vi har ingen som heter Joakim i vår klass.
Neej... utan jag hade suttit och tänkt mig bort i drömmarnas värld. Tänkte på när Trummis-Jocke och Micke hängde över oss på musikalen.
Japp... alla garvade och jag fattade inte först vad som var fel -.-'
Sjukling -.-'

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0