Minnen <3

Snackar minnen med Elin. Fasen vad roligt det är! Högstadieminnen <3 Tänkte dela med mig lite...
-.-'
Vissa skäms jag för... men men... lite får man stå ut med här i livet  xD

180? 90?
Jo det var så att jag och min kära kompis Elin gick på stan och skulle ta hål i öronen.
Då uppstod den här konversationen. (Inte ordagrann...)
Elin: Det var ganska billigt på det där stället du var vid vah?
Jag: Njaa... 90 kr.
Elin: NITTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag trodde det kostade 180!!
JAG: HUNDRAÅTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tycker du det är billigt!!!!!!????

Det var roligt! Så sjukt roligt! Vi gick ju nämligen mitt på storgatan och skrek till varann. Ja... folk undrade vad vi höll på med. xD Men vi fick iaf våra hål xD

Djenny!
Detta skäms jag för -.-'
Det var så att jag och Johanna satt ute i korridoren och snackade lite. Snackade och snackade kanske inte var det rätta precis... mer... argumentera xD

Jag: Han gillar dig :P

Johanna: Nej... han gillar dig!

Jag: Nej dig!

Johanna: Nej han gillar dig!!!

Jag: Nej! Det gör han inte! Han gillar dig!

Lilian: Jag kan gå och fråga!
Jag och Johanna: Nej!

Vi avslutade konversationen och gick till vårt klassrum.
Lilian: Hej du! Jag har en sak jag måste fråga dig!
Kris: Okej... vad?
Lilian: Vem gillar du bäst? Johanna eller Jenny?
Jag: Jag ska mörda dig!!!!!!!!!!!
Kris: Ehh... jag gillar båda.
Lilian: Johanna eller Jenny?
Kris: Båda!
Lilian: Men det är inte ett riktigt svar! Vem av dem?
Kris: Båda!!!!!

Vi gick ut för att hämta våra böcker till lektionen...
Då hör man honom skrika:
MEN JAG ÄLSKAR DJENNY!!!!!!!!!!!!
Snacka om att Johanna tyckte det var asroligt! Lilian med för den delen... -.-'
Jag själv blev lite frustrerad xD

Robert blir skraj!
Såhär ligger det till.
Jag och Elin satt ute vid skåpen. Då får vi helt plötsligt se att vår SO lärare Kjell ställer sig vid väggen. Han är väl 54 år gammal eller nåt sånt. Han står i attackläge xD
Jag och Elin: Vad gör du?
Kjell: Väntar på Robert!

Vi hörde Robert flera mil innan han kom till skåpen. Han hörs nämligen alltid väldigt bra xD Skrattar och springer som en jävla dåre xD
Aja... men vi trodde ju inte att Kjell skulle göra något speciellt förvånande mot Robert så vi brydde oss inte så mycket.
När Robert kom fram mellan väggen och skåpen så hoppar Kjell fram och rent av skrämmer skiten ur honom! Tänk er en 54-årig gubbe hoppa fram och skrika högt som fan! Jag skulle skita på mig... vilket jag tror Robert även gjorde xD
Haha xD

Såg du samma som jag?
Jag och den populära Elin satt en dag nere på stan och käkade baguette på Coffeehouse By George. Helt plötsligt såg jag en grabb utanför som jag tyckte jag kände igen. Jag följde honom med blicken enda tills jag inte såg honom längre.
När jag bröt stirrblicken så tittade jag på Elin. Hon tittade på mig och tydligen hade vi båda sett samma grabb.
Elin: Såg du samma som jag?
Jag: Ja!
Elin: Var det han då?
Jag: Nej...

Haha... xD
Vi hade sett samma grabb och trott att det var trummis-Jocke xD Båda två hade gjort exakt samma och följt honom med blicken ända tills han var utom synhåll xD

Vilket rum?
Vi är i Polen och Lilian och jag sitter på bottenvåningen sent en kväll för att vänta på killarnas pizza. Det är jag, Lilian, Kris och Peter där från början. Kris hade nämligen beställt pizza xD
Men när vi sitter så kommer Rrezart ner med en kompis (kommer inte ihåg vem). Han sätter sig ner och mer var det inte med det.
Efter ett tag kommer den lilla ängeln Elin ner. Hon tittar på oss och sen drar hon igen.
Rrezart: I vilket rum sover hon?
Jag: Rummet bredvid oss. Tillsammans med Johanna och Jenny.
Rrezart: Hon kan få sova med mig!
Jag, Lilian och Kris får väldigt förvånade miner på fejset xD Men sen släpper det och jag brister ut i hånflin xD
xD

Dubbelsäng!
Lilian och Kris satt ute på trappavsatsen till vårt hotell i Polen. Jag gick ut och satte mig bredvid Lilian. Lilian sa något om att hon gillade Kris.
Kris: Ehh... okej...
Lilian: Jag skämta!
Kris: Puh... bra! Men jag vill ha Djenny!
Lilian: Jenny har dubbelsäng!
Kris: Vah?
Jag: Dubbelsäng...
Kris: Men kom då!
Jag: Ehh... euww...

Sen drog jag in igen xD
Detta tror jag fan att jag drömt xD
Men om inte så skäms jag över det här också xD

Mer minnen hinner jag inte med just nu... ska nämligen dra iväg och köpa pizza!! Mumma!
See yah later fellows!

Minnen! <3<3


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

"Vilket rum?" HAHAHA jag trodde allvarligt jag skulle dö när jag kom dit i minnena!! :D Så sjukt roliga minnen!!

2009-06-01 @ 18:20:23
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian

JAG ÄR SÅ BARA BÄST!!!x'D och jag tycker synd om Kris xD Mohahahaha!

Fler minnen, fler minnen!!!! du glömde "nu snörra vi hene runt skolan!" x''''D

2009-06-02 @ 16:41:31
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Jag har ett önskemål.

Kan du inte ägna ett minnes-inlägg åt våra chokladincidenter? :D Exempel, You're my amigo and I like to eat my amigos!, chokladparty på bussterminalen.... Haha :P

2009-08-03 @ 23:03:49
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0