Namnsdag!

Min farmor har namnsdag idag! Så vädret är fint och vi ska dit :D Wohoo! Grattis till henne!
Vädret har varit fint i tre hela dagar nu! Vilken lycka :D
Var till Tystberga igår och jävlar vilket härligt väder det var! Varmt och skönt! Tillbringade dagen med Johanna xD
Fick höra och se om hennes förflutna :O
Lol
Men asså... jag är typ aldrig inne på datan längre -.-'
Det är bra!
Dessutom har jag aldrig något att skriva om heller... kommer nog bli mer i slutet av sommarlovet då Norrköping(förhoppningsvis) närmare sig. Allt som far runt i huvudet på mig då :S
ojojoj... det är nästan bara en vecka kvar tills vi får reda på om vi kom in eller inte :S
Hjälp... vill och vill inte komma in i Norrköping xD

Igår kväll så kollade jag och min lilla familj på Kalle och Chokladfabriken... det borde vara förbjudet att göra sånna filmer för jag blev så sugen på choklad -.-'

Nähä... nu ska jag läsa andras bloggar och sen byta om och sen hitta på nått annat innan mamma kommer hem och det bär av ut mot farmodern!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehe näfy..hatar dom! :S

jaha okey..ja men de är ju så.. hehe precis..dubel så roligt då!:) åh kalle o chokladfabriken är ju så bra!! ;) Kram

2009-06-23 @ 11:48:57
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Men skojaru med mig eller?! 7000 kommentarer xD hahaha

okej...

Svar 1: Jag tänker på pengarna, men det är inte alltid det hjälper! xD VÄRLDSHERRAVÄLDE kanske är bättre :D

Svar 2: Haha, jadu, det är din tur att följa med!! Ska vi säga kl 11.30 vid hamnen på fredag? (a) :P

Svar 3: Jag vill gärna ha med allihopa till Norge men tyvärr funkar det ju inte med bil och boende :/ men nån gång kanske man kan arrangera en stor resa för många personer :P :D



Keep on working! "Bara" 8 dagar kvar! Jag kommer fan att dö........

2009-06-23 @ 16:48:29
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0