Nej men titta, vad jag hitta!

Minne igen!
Denna gång så är jag hemma hos Lilian och vi har lite tråkigt. Kollade igenom en massa skolkataloger först men sen blev det dött.
Då helt plötsligt började vi ta fram våra estetiska sidor. Musiiiiiiik <3
Vi började sjunga och ha oss. Vissa minilåtar bättre än andra. Saken är att vi skrev också ner dem. Och nu... 17 år senare så har jag hittat pappret.
Och jag skäms! Men kul var det iaf!

Låtarna:

1
Joakim visste du att det sa klick
Första gången jag såg din blick
Något gemensamt har du och jag
Spelar trummor dag efter dag
Hjärtat mitt det mår så bra
För du gör mig så himla gla´

2
Johanna, Johanna
Hör nu på
Samma killar vi gillar två
Ta dig i häcken dom är mina
Sikta mot stjärnorna
Hejdå pina!

3
Elin, min Elin
Lyssna på mig
Jag vill nu skiljas
Tack å hej

4

Tystberga, Tystberga jävla ort
Inte ett jävla knull får man gjort
Kåt som i helvete, nu knackar dom
Kolla, där står ju snyggingen Tom!

Den sista är så jävla dålig!! Jättedålig xD De andra är grymt mycket bättre.
Estet musik passar mig perfekt xD
Och tro inte att det där är allt vi tänker på. För vi är faktiskt duktiga små änglar! Ibland...

I suffer from Boyseritis and I want chocolate!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Värsta lång sång ni skrev till mig! xD



Btw, I have chocolate <3 xD

2009-06-09 @ 16:55:51
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian

HAHAHAHA!!!! Hade ju fan glömt bort det! Jo, jag vet... vi äger på att skriva låtar tillsammans! stolt Få skriva fler i sommar... men först måste vi hitta snygga killar och få inspration ^^ <3

2009-06-11 @ 20:38:01
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0