Nynäs brygga!

Tjolahopp!!! Idag har det varit en het dag!
Riktigt hett ute kan jag lova!
Så denna dag tillbringades tillsammans med Johenis Penis ute vid Nynäs brygga :D
Härligt med sol, skönt att ta årets första dopp och roligt med sjukt sällskap! <3
Men... när man ligger där och har det som skönast på berget så tänker man ju inte på att solen bränner ens känsliga hud.
Inget syntes heller av brännan när man var där. Utan när man drar av sig tröjan för att byta till ISS-tröjan så ser man hur det lyser en STOP-lampa på ryggen!!!
Jävlar vilken bränna :S Och jag som aldrig blir brun heller! Nepp... tomatröd är grejen!
Aja... skit samma... låt mig plågas bara :D

Det var en riktigt slapp dag utan några som helst problem!
Imorgon är det hamnen som gäller med min "höga" kompis!
Glass i stora lass och inga begränsningar!!!!

Med Vänlig Hälsning
Mrs. Kokt Kräfta

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

haha :) jag är nog nån form av kräfta jag med känner jag, aj. Men det vare värt ;) Kuligt

2009-06-25 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0