Oj!

Bara 2 dagar kvar!!! Bara två dagar kvar!!!
Naejjjj...
Jag kommer sakna alla. Och jag menar verkligen ALLA.
Och jag vet att Elin redan saknar en person...
För hon älskar att påminna mig om honom -.-'
Och jag tycker det är skitkul. Lol
Men jag tycker allt är skitkul nuförtin.
Bra det! Så att allt inte är bara skit iaf xD

Men vad händer idag då?
Dricka varm choklad i Kaféterian!
Se Mamma Mia! musikalen vi anordnade xD
Städa!
O'Learys (väldigt fint väder för party -.-')
Försöka sova. Får två nattgäster -.-'


Jag kommer bokstavligen vara helt död imorgon. Känner redan nu hur all energi bara rinner ur mig.
Det är vår sista riktiga skoldag tillsammans. 9:orna på Långberg. 93:orna på Långberg!!

På fredag så kan jag inte kalla mig 9:ondeklassare längre. Inte Långbergselev heller. Jag tillhör ingen skola alls! Fasen vad läskigt!!!
DET är läskigt xD

Jag diggar gårdagen. Flera roliga minnen och så hade Johan en helt underbar personlighet! Men... han är ju estetare så... jag fattar varför xD
Estet <3<3<3
Dock var han bildare. Jag älskar musikerna!!! Lol
Men nu är klockan mycket!

Jag måste se till att komma till skolan sista dagen!

:P



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Haha! Johan fick en kram av mig :) stolt och han vart glad...:P Jag digga Robert och Abdi btw. xD

2009-06-11 @ 20:40:48
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0