Om mig xD

Namn: Jenny Magdalena Olsson
Tilltalsnamn: Jenny
Födelsedag: 2 februari
Hemstad: Nyköping
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Röd-brun
Längd: 1,70
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Jag svär grymt mycket xD
Stjärntecken: Vattuman
Sko stlk: 40
Är dina föräldrar skilda: Ja
Skor idag: Vita tygskor xD 
Din svaghet: Blyg... (a) 
Dina rädslor: Jag vet inte riktigt...
Mål för det här året: Jag skaffar aldrig några mål!
Mest använda fras på msn: Okey
Det första du tänker på när du vaknar: inte än...
Dina bästa kännetecken: Har ingen aning! Svär mycket xD
När går du och lägger dig: När jag blir trött
Bästa minne: Jag har många! Finns under kategorin Minnen <3

Favoriter

Färg: Svart, grön och blå
Mat: Mexikanskt och grekiskt xD
Sport: Dans och basket
Djur: Jag älskar djur! Har ingen direkt favorit xD
Glass: Ben & Jerry's Phish Food <3
Godis: CHOKLAD!!!
Affär: -.-'
Sallad: Paprika, Tomat och Gurka 
Bokstav: S
Nummer: 7
Tuggummi: Extra White Sweet Mint
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: Colgate Sensation White
Radiostation: Lyssnar aldrig på radio...
Parfym: Ehh... hehe vet inte vad den heter xD
Kroppsdel på motsatta könet: MAGEN <3<3

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Zoolog, Marinbiolog eller kändis xD
Hur vill du dö: Mördad
Vem av dina vänner är mest lik dig: Johanna... tror jag.
Vem är högljuddast: Jenny
Vem får dig mest att skratta: Det är grymt många det xD
Vem har du känt längst: Jenny och Fanny
Vem är blygast: Jag!
När grät du senast: Ehh... igår... xD
Vad är den bästa känslan i världen: Bra fråga! Ställ den nån annan gång...
Värsta: Dåligt samvete...
Vart vill du bo i framtiden: Australien!
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag dör :D
 
Har du någonsin
Varit kär: Nej
Blivit dissad: Ja!
Rymt hemifrån: Jaa
Föreställt dig ditt ragg naken: ROFL ja :D
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Yes!
Gråtit i skolan: Jupp...
Spytt i skolan: Jepp
Velat bli modell: Nej!
Varit otrogen: Nepp...
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Oh ja! hela tiden xD
Sett en död människa: Nej...
Druckit alkohol: Jaa
Ätit sushi: Nupp...
Varit på scen: OH JA!!! :D <3
Snattat: Yes box!
Varit full: Neej :D
Retats: Oh ja...
Blivit nerslagen: Ja... av mina s.k. snälla bröder -.-'

Du??
Svär: Hela tiden! Varje mening som flyger ur min mun är ful...
Sjunger bra: Självklart mannen! (inte alls!)
Dushar dagligen: Naej
Tycker att du är attraktiv: Verkligen inte!
Kommer överens med dina föräldrar: Neheee
Gillar åska: Ja!!!! För fan! Ashärligt juh!
Spelar något instrument: Trummor och liiiiiiiiite gitarr xD
Äger en iPod: Nej! Stenåldersmänniska här!
Går till kyrkan: Bara när jag måste xD
Sover med gosedjur: Nej *snyft*
För dagbok: Nej...
Dansar i regn: Nypp...
Sjunger i duschen: Ja för fan!!! Det är bästa stället att sjunga på! Alla toner är rena :D <3

This or that:
Pepsi/Cola: COLA!!!!!!!!
McDonalds/burger king: McDonald's <3 (haha... NEJ!! Inte den McDonald's som vissa kan få på hjärnan!)
Singel/grupp-date: Singel :D
Choklad/vanilj: CHOKLAD!!!!
Jordgubbar/blåbär: JORDGUBBAR <3<3<3<3
Kött/veg: Kött <3
Tv/film: Film :D
Gitarr/trummor: Vad i helvete!!! Kan nog inte svara här xD
Adidas/nike: Ingetdera!
Kinamat/mexikanskt: MEXIKANSKT FOR FUCK'S SAKE!!!! <3<3<3
Kakor/paj: Cookies :D <3
MTV/VH1: MTV! Tror jag...
Blind/döv: Men satans jävla skit! Om jag är döv så kan jag inte höra all bra musik eller killars härliga röster. Om jag är blind så kan jag inte vila mina trötta ögon på snygga killar! Eller Sotarns ögon <3

Kan du:
Gå ner i splitt: Ja... men först måste jag bryta benen av mig -.-'
Skriva med båda händerna: Ja... men vänster blir oläslig!
Vissla: Ja... om man anser att ljudet som kommer ut låter mera som hjälp för att stormen ska starta... -.-'
Blåsa en bubbla: JA!!!
Rulla din tunga i en cirkel: Yes box!
Ha dina ögon i kors: Haha ja :D *stolt*
Nudda näsan med tungan: Japp :D
Dansa: Oh ja! Lite musik och sen är det bara att röra på benen :D <3 Jag älskar att dansa :D
Äta vad du vill utan att oroa dig: Neeej...

Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Mamma
Du pratade i tfn med: Pappa
Msnade med: Madelein
Du kramade: 7000 st... vem det var som var sist har jag ingen aning om... Kanske det var Bambi... jag kommer inte ihåg... xD
Du skällde på: Karin :P
Sportade med: Gismo xD

Senast du:
Skrattade: Idag... när Madelein skickade världens fulast bild på Bill Kaulitz xD (Han är i vanliga fall söt men... i kort hår så... naej... skulle inte tro det vah!)
Grät: Igår...
Filmen du såg: 28 veckor senare
Tuggade tuggumi: Aslänge sen!
Drog ett skämt: Inte fan vet jag...
Sång du sjöng: Nu... Next 3 - Esta Noche xD

Random:
Vilket land skulle du vilja besöka: Polen igen, Australien, U.S.A., Tyskland, Norge, Hawaii, Grekland, Spanien, Sydafrika... jag kan fortsätta ett bra tag till...
Hur många kuddar sover du med: 3 st <3
Dricker du mjölk: Neej...
Person du hatar mest: Mig själv!
Mest använda fras: Vah?!
Var tror du vi hamnar när vi dör: Vi föds nog på nytt...
Hur många signaler innan du svarar: Två - tre
Vad borde man uppfinna: En apparat som gör så man kan höra andras tankar. Dock så får bara jag använda den!
Är du ett hälsofreak: Nee... verkligen inte!
Vad är det värsta vädret: Finns inga dåliga väder... bara dåliga kläder... höhö. Nej men jag hatar slasksnö
Lekte du med barbie som liten: Ja! Vad fan tror ni om mig egentligen, mannen!
Hur många betyg har du ig i: Inte ett endaste IG har jag :D

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

hihi, kul läsning :D jag skrattade vid McDonalds ^^

2009-06-18 @ 11:33:46
Postat av: susan

Hejhej, gillar din blogg!

Vad tycker du om min? :)

2009-06-18 @ 11:43:09
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: susan

sv: vad kul, det visste jag inte :)

2009-06-18 @ 12:19:22
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Linda - She with the colors

Vinn ett vänskapshlasband hos mig nu!

Klicka här för att komma till tävligen direkt; *http://lindadoosbloggtavlingar.blogg.se/2009/june/tavling-my-own.html#comment*

2009-06-18 @ 12:34:47
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0