Once upon a time, we had a lot to fight for... we had a dream, we had a plan...

Rrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnggggggggggg
Jag: Ah hallå?
Hon: Hej... jag heter Charlotte Lindström och jag söker... få se nu... Jenny... Olsson!
Jag: Ah de jag! Du har kommit rätt.
Hon: Har jag kommit rätt! Nej men så bra!
Jag: Ja.
Hon: Jag är rektor för Estetiska programmet Musik... sa jag det??
Jag: Vah? Är du??? Nej det sa du inte!!
Hon: Nehe... ja men i alla fall... du har ju kommit in där... ehh... som andrahand ser jag här!
Jag: Ja... jag vet.
Hon: Ska du gå hos mig?
Jag: Vah?
Hon: Ska du gå hos mig?
Jag: Ja!
Hon: Ska du?
Jag: Ja! Eller va fan!!! Nej menar jag!!! Nej jag ska inte gå hos dig!
Hon: haha! Så du ska inte gå hos mig?? Du vet... jag håller på och stämmer av för instrumentvalen.
Jag: Jaha... men nej tyvärr. Jag kom in på mitt första handsval så jag ska inte gå estet.  
Hon: Jaha! Men grattis då! Vad är det du ska gå då?
Jag: Jag ska gå Djurpark och tropisk anläggning. Den finns i Norrköping.
Hon: Oj!!! Men grattis! Gud vad kul! Aja... så du kommer inte gå här med andra ord. Synd. Men du får ha det så bra med dina... djur blir det ju nu!
Jag: Haha ja det hoppas jag med!
Hon: Det kommer nog gå bra! Men ja... ha det så bra nu då!
Jag: Desamma!
Hon: Hejdå!!
Jag: Hejdå!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: xxx

Wohooo, GRATTIS!! Då kommer vi o badar med DELFINERNA sen då, höhöh;)

Det kommer bli kalas bra det där ska du se fröken olsson!:) Dessutom är det närmre till oss från norrköping oxå, bara en tågresa UTAN byten:)



Charlott Lindström..henne hade jag oxå på tessin, men som medielärare! Rasmus hade henne som mentor!:)



Ha de fint! krameli kraam

2009-06-30 @ 19:59:37
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi :)

2009-07-02 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0