Önskelista!

Jag har väldigt tråkigt -.-'
Finns absolut inget att göra :(
Så jag tänkte roa mig själv med att skriva saker som jag önskar mig xD
Hittade en önskelista som jag gjort xD Och konstigt nog så tunnas den aldrig ut utan den blir bara längre och längre -.-'
Jag är självisk och fattig. Så lite måste man ju får önska sig iaf xD


- Twister
- The Sims 3
- Pengar
- Skivor
- Dead By April - Angels Of Clarity
- The Rasmus - Peep
- The Rasmus - The Rasmus
- The Rasmus - Hell Of A Collection
- The Rasmus - Hell Of A Tester
- The Rasmus - Playboys
- Britney Spears - Blackout
- Head Automatica - Decadence
- Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium
- Tokio Hotel - Live In Europe - Zimmer 483
- Nightwish - Dark Passion Play
- LaFee - Shut Up
- LaFee - LaFee
- LaFee - Jetzt Erst Recht
- The Red Jumpsuit Apparatus - Lonely Road
- Filmer
- DISNEY! (De gamla vanliga tecknade disneyfilmerna! <3)
- Ryan and Sean's Not So Excellent Adventure (<3)
- Mirrors
- Swing Kids
- Pay It Forward
- Schindler's List
- Twilight
- Disturbia
- Casanova
- The Unborn
- The Sin Eater
- The Grudge 1 - 2
- The Ring 1 - 2
- The Happening
- Tokio Hotel - Tokio Hotel TV - Deluxe Digipak (2 DVD)
- Happy Tree Friends (:D)
- Djävulens Ryggrad
- House säsongerna
- Two and a half men säsongerna
- Mp3
- Bokhylla
- Ett stort skivställ


Hehe... läs inte allt det där!
Glöm allt jag skrev!
Fan... bara en massa musik och filmer samt en massa dyra skitsaker -.-'
Inte ett dugg vettigt :/

En mycket misslyckad Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Jocke

Är denna fortfarande relevant?

2009-12-21 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0