På tal om jobb...

Vad vill jag egentligen jobba med i framtiden??
Vad kommer jag jobba med om 10 år??

Zoolog och marinbiolog är två yrken jag funderar att utbilda mig till.
Men om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte alls än. Kommer väl hamna på nått zoo nånstan ute i vida världen...
Det är spännande att grubbla över framtiden men också ganska läskigt.
Jag är 16 år och längtar redan till pensionen -.-'
Bara för att kunna se tillbaka på mitt liv och veta hur allt gick. Blev jag marinbiolog? Eller zoolog? Uteliggare kanske?
Känd skådespelerska? Jätterik och lyckligt gift, har 5 barn som alla var jätteduktiga i skolan och har fått en super-duper utbildning?? Dör jag alldeles för tidigt?
Vad kommer jag bli????
Jösses... framtiden är inte alls spännande... den är skitläskig!!!!!!!!!!!!!!
Först vet jag att jag kommer bli helt utan släkt och vänner i Norrköping den första perioden :S Då måste jag kämpa hårt för att inte bli ensam hela tre år!!!
Tur att jag kommer gå på en skola med elever som har samma intresse iaf.
Nu ska jag inte förhasta mig här... jag vet inte ens OM jag kommit in på den linjen -.-'
Får reda på det i början av juli :S
Läskigt värre!!!!

MUUUUUUUUHÄÄÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :'(

Vill ha The Sims 3!!!! Och en bättre dator så att spelet inte hackar!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0