Redan tröttnat...

Jag har redan tröttnat på allt.
Trött på:
sommarlovet
regn
mamma
mig själv
jobbet
datorn
boken jag läser
musiken jag lyssnar på

Är jag på väg in i en dålig period? Hoppas inte det! Jag klarar inte av det just nu!

Ska bli skönt imorgon... att få sova ut en stund och sen platta håret(orakar inte göra det ikväll) och sen dra till Ekensberg!
Fan, jag upptäckte något helt underbart xD Nämligen att ju högre hastighet jag hade när jag gick ju mindre tänkte jag på dåliga saker xD All fokus på att gå xD Skönt :D

Fast jag vill ibland bara släppa taget och åka ner igen... låta nått annat ta över. Känns mycket lättare då.
För egentligen finns det ju ingen som helst anledning för mig att finnas till...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

tänk om, du vet vad jag försöker säga till dig när du inte lyssnar

2009-06-15 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0