Regn

Jepp...
Skolavslutning
Fredag
=
Regn
Såklart!
Vem hade väntat sig annat! -.-'
Varför kunde det inte bli solsken så det skriker om det istället!?
Jag gillar när det regnar och jag slipper gå ut. Men när det regnar och jag måste ut så är det rent skit!
Jag hatar antingen regn eller mitt förbaskade hår! Som alltid krullar upp sig när det får vatten på sig -.-'
Jobbigt värre!

Stackars studenter också... Inte världens finaste väder att sitta på ett flak och skrika "vi har tagit studenten" över allt dundrande regn -.-'

Men nehe... jag måste till skolan ändå... om ca 1 timme sitter man där och lyssna på rektorns tal till oss alla.
Hoppas det blir en fin sommar iaf!

Take care!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0