RENT <3

Wow!
Kom inte hem förens halv elva igår...!
Musikesteternas show var hur jävla grym som helst!
Speciellt när man fick så pass bra platser som vi hade :D
Satt på andra raden (precis bakom dem... för de hade reserverat hela första raden xD) längst ut till höger.
Först tyckte vi att det var lite dåligt men nej då! När showen började så ångrade vi oss inte att vi hade just de platserna!
För det var nämligen så att... det stod några och sjöng på scenen samtidigt som alla andra stod den första raden och sjöng! JÄVLIGT PERFEKTA PLATSER DÅ VI FICK BÅDE TRUMMIS-JOCKE OCH MIKAEL HÄNGANDES ÖVER OSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bättre än så kan det bara inte bli... <3
Satan så perfekt :D:D:D
Bra gjort Johanna!
Men showen var så grym. NI som inte sett den BÖR se den!
Handlar om att leva på gatan, kärlek och att förlora sin älskade. Verkligen supergrym!
Och, eftersom jag är som jag är, så kollade jag in var och varannan kille. Och ja... var och varannan kille är jävligt snygg också!
NU VILL JAG GÅ PÅ ESTET!!!!!
Synd bara att Tommie går i trean. För han var ju snygg så klart. Spelade en av huvudrollerna xD
Haha
Grym på att sjunga är de också!
Men... vi gjorde en liten miss... och det är att... Mikael spelar Mark idag... IDAG!!! Varför just idag!?! och på söndag visserligen... men varför inte igår???? Varför???
Men jaja... vi får nog nöja oss med Tommie som Roger xD
Gud så grymt det var!
Och jag fick ju nästan hjärtattack när både Trummis-Jocke och Micke hängde över oss...

Allt var super! Grym show! Förhoppningsvis ett minne för livet... <3

(iaf den biten med killarna xD)

Juste... sen så sprang ju Trummis-Jocke och några andra killar in i badkläder!!!! Snacka om att man fick focus på dem! Iaf Jocke!

Och... han är för i helvete inte alls ful! Han är assnygg!!! Fortfarande!!!

Åhh!!! Jag vill gå idag med!!!
Micke har en större roll idag!!! As!
-.-'
Nån som vill låna ännu mer pengar till mig? (a)
Får dem på posten när jag fått mer xD

Jaja... nu måste jag nog dra...

Jävlar, jävlar, jävlar, jävlar, jävlar!!!!
Jag vågar inte kolla dit!
Han kollar tillbaka!
Han har fina ögon! xD


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

HAHA!!! Fan att jag sket i den! skulle ha gått! Men nästa år! Då jävlar!!!! xD då kanske c:o är med...då måste man ju gå! ;D you and me??! ;P

2009-06-05 @ 16:51:52
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, woohoo :D Rent <3

2009-06-06 @ 11:41:07
Postat av: Emma

att ja hitta dej! :D de e Emma :) bäfve du vet? :D

har kollat efter om du har facebook elr bdb men inte hittat nått :/ hur e de me dej? va du har förändrats! :D <3

ha de bra! puss o kram<3

2009-06-06 @ 21:02:20
URL: http://yellowlove.blogg.se/
Postat av: Emma

grymt me tur att du ahde blogg allafall så ja hitta dej :D brevväxling är inte riktigt min grej mera :P kanske drf de bröts :/

men allafall, hoppas vi e inne på msn samtiditg snart, så mkt js vill skriva o fråga me dej om :)

ha de bra så länge!

puss o kram till dej!! :D

2009-06-07 @ 17:50:00
URL: http://yellowlove.blogg.se/
Postat av: Emma

tack förresten för komplimangen om min blogg :D din e oxå jättefin, även om de va länge sen vi träffades så tkr ja den påminner om dej :P <3

2009-06-07 @ 17:52:18
URL: http://yellowlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0