Säga upp datorn!!!!

:S:S
Mamma kom just hem.
Mamma: JENNY!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag: Ja?
Mamma: Kom och kolla!
Jag: På vad?
Mamma: Gismo!

Jag gick och kollade. Han stod och tuggade på något segt och jag frågade om han typ hade fått en frusen köttbulle eller något. Nej tydligen inte. Hon stoppar ner handen i fickan och tar upp värsta näven med godis!!
Till mig :D
Hon hade en till ficka lika full... fast till Karin då xD
Hon hade varit på något Tele 2 ställe för att fråga hur det blir med vårt bredband. Jahapp... tydligen ska vi säga upp dataorn och få en ny... jag fattade inte riktigt xD
Det gör jag aldrig när det gäller datorer xD
Så om jag ska ha en laptop nån gång i mitt liv tänker jag ta Jocke med mig xD Han kan sånt :P
Nu sitter jag här och äter Tele 2 godis xD
Helt okej faktiskt xD
Billigt skit men helt okej xD
Hon hade ju fickorna fulla... så jag fick ena xD
Najsigt!

Men vad det gäller datorn så behöver jag den ju inte nu längre. Det är ju faktiskt bara en vecka kvar tills skolavslutningen :'(
Både sorgligt och roligt...
Så ja... vi får se vad som kommer hända med både min framtid och datorn xD

Jävla import!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

haha, "jävla import" x)

2009-06-06 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0