Shooohooo!!!!

En sak bara!
Jag känner för att ha lite mer pengar än vad jag har just vid detta tillfälle xD
Så... egentligen är det ingen bra idé för mig att dra till Grönan... det kommer bli en sjuhelsikes dyr resa.
Och det är nog inget bra val för min kritiska ekonomi xD
Speciellt inte när jag sen i höst måste börja betala hyra... förmodligen.
Jag kommer knappt få pengar över till mat!

Aja... jag kom på en grej igår. Smart som jag är -.-'
Jag tror inte jag behöver göra ett skit med Estet-valet... för om man inte svarar så räknas det ju automatiskt som ett NEJ.
Hehe...

Igår var en slö dag!
Gjorde inte ett dugg innan jobbet.
Sen jobbade jag och efterd et så träffade jag Lilian. Vi cyklade först ner till hamnen men sen ringde hennes föräldrar och sa att de hade glömt nycklarna... så det blev bara till å vända igen. Sen så cyklade vi inte längre än till Träffens lekpark xD
Där satt vi en stund. Hon hade mycket att berätta! Väldigt mycket!
När vi cyklade tillbaka träffade vi på den bästa av de bästa! Nämligen.... bam bam baaaaam!!! Evelina :D Och Josefin :)
Snackade en stund med dem... sen blev det bråttom till affären kan jag lova!
På en kvart skulle vi hinna hämta pengar(hennes pengar), välja glass och dra därifrån innan affären stängde.
Vi satte oss sen utanför hennes port på basketplanen och kökade upp glassen xD
Efter ett tag kom Evelina och Josefin tillbaka och då blev det högljudda snack!
Kom inte hem förrän klockan slog 12!
Och somnade två timmar senare -.-'!

Idag ska jag inte göra ett piss heller! :D

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Randy

Låter spännande =) Kom du in på det?

2009-06-30 @ 10:44:48
URL: http://randys.se
Postat av: Lilian

Yeah, myckt kan hända på 3 veckor :P stolt dårå, som om du inte hade velat höra allt xD med tanke på hur du reagerade när jag berätta om en viss person och sen visa bild på den personen x)

Själv var man duktig och gick in vid 23.30 ^^ och yeees... det var något högljud det x)



Men me like last night (Y) xP<3

2009-06-30 @ 16:00:34
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0