ska snart till jobbet

Ojojoj... konstigt det känns att säga "Jag ska snart till jobbet"
Inte riktigt min grej xD Men måste vänja mig om jag ska jobba i framtiden... då lär jag inte heller jobba bara tre veckor utan förhoppningsvis 45 år... Jösses vad lång tid :O
Aja... än så länge tror jag det räcker med 1.5 h/dag i tre veckor xD

Mamma pratar om att åka till Värmland. Bara hon.
Jag ska ju jobba så jag kan inte följa med. Inget jag vill heller direkt xD
Men hon kan gott ta med sig Karin tycker jag. Gismo kan få stanna hemma med mig!
Antingen blir hon borta från tisdag till onsdag.... eller bara över onsdagen. Jag hoppas att hon åker imorgon. Men det får hon bestämma själv.

Jaha... mätt i magen nu och ska snart iväg till jobbet ;P

Ses senare förmodligen xD

//Jonte!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

SV: HAHAA okej du har rätt..... rofl!

2009-06-15 @ 17:13:17
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Ooom jag gör! Känner sug ganska ofta numera. Konstigt. men jag låter bli!



Kramar!

2009-06-15 @ 17:43:01
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Linda

Jäklar vilken snygg header! Jag ryckte till först för det var så mycket färger, men det är bara fint såklart :)



vad jobbar du med?

2009-06-15 @ 19:08:02
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0