Skolavslutningen... *snyft*

Det var ledsamt! Väldigt jobbigt under en tid... tiden i klassrummet när vi fick våra betyg :P

Dagen började med att vi samlades vid Träffens utescen. Regnet hade upphört.
Rektorn talade, vi sjöng, lärarna uppträdde xD (Långbergs lärare gillar att bjuda på sig <3)
Crille visade arslet för hela skolan xD Inte med mening. Han böjde sig ner och skulle fixa med stereon xD
Diplomutdelande.
Btw... ETT STORT JÄVLA GRATTIS TILL MIN GRYMMA OCH SNYGGA BRUD, JOHANNA!!!!!!!!!!!!
Fick MVG i allt!!! Grymt jobbat sexi!
Grattis till alla andra också förstås... men... hehe xD
När vi var klara vid Träffen gick vi tillbaka till skolan. 9:orna skulle fika i matsalen, så alla gick dit xD
Där blev det tal från Birgitta. Rektorn snackade lite. Vi käkade glassbåtar och godis. Och så fanns det läsk.
Jasmin från 9 A höll även han tal. Och det var fanimej det bästa tal jag någonsin hört! Så jävla grymt!!!
Bra gjort!!!
Snygga bilder fick man ju även se från alla åren. Lilian hade satt ihop ett bildspel. xD
Så jävla ful man är -.-'
När allt det där var klart så gick vi till våra klassrum. Sista gången jag går in där. Sista gången jag kommer sitta därinne!! Satan!!!
Därinne så fick Ingeline sina presenter från klassen. Ett foto på oss, en picknick-väska och blommor :P
Hon blev glad! Det blir lärare alltid när de får saker xD
Men sen var det vår tur att få betygen. Jag fick näst sist... så jag fick ju vänta ett ganska bra tag xD
Haha. Men jag satt där i mina egna tankar...
Tills Ingeline sa mitt namn. Jag gick fram, fick betyget och sen kom tårarna när jag kramade henne. Och Marie också.
Sen blev det kramkalas i hela klassrummet. Jag tyckte jag grät men det var andra som grät mycket mer!
Jag kommer sakna 9 B så jävla mycket!!!!! Varför i helvete ska jag till Norrköping!!!!?????
Det blev många kramar och många "lycka till i framtiden", "jag kommer sakna dig", "hoppas vi ses snart".
(nu gråter jag här!!!)
Det kommer bli en återträff med bara klassen, första skolveckan på fredagen... jag hoppas jag kan komma. Men eftersom det är på en fredag så tror jag inte att det är några problem.
Sen så ska det bli grillfest för 9:orna onsdagen den 9:e september. Då är det inte alls säkert att jag kan komma :'(
Ja... sen gick vi ut ur klassrummet och ut i skåpkorridoren...
Där blev vi fast ett bra tag! Alla kramade alla! Det var så sorgligt alltihop!!! Vissa man knappt pratat med kommer fram och önskar en lycka till eller bara vill ha en kram.
DET är sorgligt!
Jag och Julia gick runt och letade efter lärare och vi grät och allt... Fan vad känslig man blev helt plötsligt!!

Klassen:
Ann-Mari
- Lite blyg men schysst
Cynthia - Har haft fel uppfattning om dig men tack för allt!
Lizette - Du kommer bli svår att glömma! Har varit grymt roligt att gå i samma klass som dig!
Evelina - Dig kommer jag sakna!! Du och dina kommentarer xD Men duuu... Ha ett bra liv! Tråkigt att du inte kom idag!!
Emelie - Alltid lika söt! Alltid ett leende på läpparna!
Jannis - Dig har jag nästan aldrig pratat med...
Stefan - Har nästan aldrig pratat med dig heller...
Andreas - Inte dig heller xD
Johanna - Vi är sjuka båda två! Men du valde killarna och jag djuren xD Vi får inte glömma bort att kontakta varann när vi väl börjat på våra linjer! Jag behöver bli uppdaterad regelbundet! Jag behöver få ut mer av min sjukdom xD Glöm inte att köpa katalogen åt mig sen!!!! Pengarna kommer på posten xD Se till att vara lika duktig som du är nu! Lycka till kompis! Tack för allt! Ta hand om dig!
Elin - Vad ska man säga om dig egentligen? Du är lite allt möjligt faktiskt. Men en sjukt rolig kompis. Vid vissa tillfällen. De flesta av mina minnen är tillsammans med dig. Och tack för Geografi-betyget xD Haha! Ha det så bra på gymansiet nu!
Sofia - Du kommer få det så jävla roligt på Estet! Och jag kommer komma och besöka den linjen ofta... så vi kommer allt ses igen!
Shukri - Lilla du! Söta du! Dig kommer jag sakna grymt mycket!!! Du är alltid lika gullig! Och alltid lika rolig när du inte fattar saker och ting! Skratta mycket på gymnasiet också!
Gonzalo - Jaa... ibland har man snackat med dig. Och roligt var det xD
Rrezart - Du har förändrats till det bättre grabben!!! Du är schysst och jag kommer faktiskt sakna dig xD
Lucas - Din personlighet är så jävla grym! Estet rakt igenom!!! Lycka till i framtiden!
Ikram - Nej men jävlar!!! Jag kommer sakna dig! Vi kommer inte längre gå i samma klass! *snyft* Jag kommer ihåg i 6:an när du sa att om vi hamnade i samma klass så skulle du störa mig jämt och ständigt xD Det har du inte gjort men du har alltid varit på bra humör, vilket gjort mig glad :D Kommer sakna dig! Du får ha det bäst, tjejen!!
Lilian - Var i helvete kom du in i bilden!!!!??? Nej dig finns det inget att säga om!! Och jag tänker absolut inte uppsöka dig om jag behöver gå till en psykolog i framtiden xD
Paulina - Lycka till på Estet, tjejen! Kommer förmodligen träffa dig nån gång när jag är där på besök xD Bli känd, så kan jag skryta med att jag faktiskt gått i samma klass som dig!
Jenny - Vad fan!? Jag kan ju inte säga något om mig. Jo, en massa faktiskt... men det är bara negativt!
Krzysztof - Jag kan inte uttala det där! Kris är lättare xD Många minnen har man fått p.g.a. dig, grabben! De flesta är riktigt roliga faktiskt xD Polacker... det fanns faktiskt snyggingar i Polen!!! Ha det bra i framtiden. Lär inte träffa dig igen. Om du inte kommer på nån återträff eller så... Synd att du inte var med på avslutningen idag...
Michal - Fortsätt satsa på din drömtjej!! Haha... har inte snackat så mycket med dig. Men du har varit med ganska mycket eftersom du hängde med Kris och Rrezart. Lycka till!!

Ingeline - Världens bästa lärare! Tack för allt!!! Du säkrade min högstadietid! Såg till att den blev bra. <3
Marie - Du är fortfarande ung. Så du har mycket att lära av att vara lärare till stökiga elever. Men du har varit schysst och så... så jag kommer faktiskt att sakna även dig xD
Plugga in dig lite mer i ditt ämne bara xD
Tack!

Jag hoppas verkligen att jag inte har glömt någon nu!

Nu till några utomstående xD

Karoline - Vi började snacka i 9:an, men guuuuuuud så roligt vi har haft det på mattelektionerna! Kommer aldrig någonsin att få så bra mattelektioner!
Robert - Dig kommer jag sakna grymt mycket! Du har alltid varit rolig och jag har alltid haft svårt att hålla mig för skratt så fort du satte igång xD "I believe I can fly..." "Tilltala mig inte sådär". Jag kommer sakna att aldrig höra ditt högljudda skratt i korridoren, dina fåniga danser, din personlighet helt enkelt! Den är bara bäst!! Ha det bäst, grabben. Men ta för fan inte död på ungarna!!!
Linda - Har inte så många högstadieminnen med dig. Däremot har jag många låg- och mellanstadieminnen! Och dem kan jag alltid tänka tillbaka på... som jag gjorde idag. Det där med saltkakan! <3 Kommer kännas konstigt att inte gå på samma skola som dig igen. Mitt eget fel, jag vet!
Richard - Fan vad du är gullig asså! Rolig också! Lycka till med allt i framtiden! <3
Julia - Jag har inte varit så mycket med dig. Mest i Polen. Och nu i 9:an har det blivit lite snack! Och idag kändes det som om vi stod varann ganska nära! Ha det bra!!
Jenny - Ja-a du... haha. Dig har man känt i alla dessa år. Finns inget jag direkt kan säga. Du är lite allt möjligt. Ha det bra nu!
Fanny - Du har förändrats mycket. Lite sorgligt eftersom det var till det sämre. Kändes som om du hoppade över tonåren. Det skadar inte att ha lite kul ibland! Men jag har känt dig i så många år nu att det är sorgligt att behöva lämna även dig xD
Zaynab - Du är ju grymt schysst!! Snacka om rolig kompis!
Jasmin - Du! Jag kommer sakna dig! Älskar när du berättar så häftigt med inlevelse! Grymt jobbat, grabben! Lycka till!! Världens bästa tal fick man höra från dig också!


Mia - Den bästa skolsyster som finns!!! Jag kommer sakna dig. Och jag undrar hur det kommer gå på gymnasiet när inte du finns där längre!
Kjell - Världens bästa lärare!!!! Det är allt jag behöver säga! Världens absolut bästa lärare!!! Tack för dessa år!
Johan - Tack för MVG:t!!!! Trodde jag verkligen inte xD Haha. I idrott! Det är liksom inte jag! Nej... jag är ganska lat av mig... xD Du har varit en grym lärare! Var lite oroad i början av 8:an... eftersom vi skulle få dig då. Men nu kan man faktiskt säga att du är en grym idrottslärare! Även om du inte riktigt ser ut som en ;P
Madeleine - Du är en asgrym mattelärare! Synd bara att jag var lite slö och inte jobbade så mycket på mattelektionerna. Men det kanske var bra det annars hade jag väl dött av hjärtattack om det stått MVG på mitt mattebetyg! xD
Jag kommer sakna dig. Du förklarar så himla bra! Tack så jävla mycket!!! Och jag hoppas du har rätt om mig... och att jag kommer klara av matten på gymnasiet xD

Långberg har varit mitt hem i 4 år nu. 3 år tillsammans med dessa klasskamrater! Och jag kommer sakna alla så sjukt mycket! Det känns fortfarande inte riktigt som att det är sant. Det kan inte vara sant. Det är ju fan slut på grundskolan nu. Unbelievable!
Nej... jag kommer först fatta det sen när jag går in i Himmelstalundsgymnasiets korridorer och ska träffa min nya klass.

Det här känns inte bra!

Långbergsskolan
2006 - 2009 <3<3
Tack så jävla mycket för dessa år!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: xxx

Nu fick jag oxå tårar i ögonen:( Jag kommer ihåg när jag slutade nian( Trots att det var huuuuuundra år sedan). Det var jätte jobbigt, min klass under högstadiet var lätt den bästa någonsin! Men vet du vad- du klarar dig, o du kommer säkert få massa nya o roliga vänner i norrköping med samma intresse för djur som du har!:) Dessutom ligger norrköping bara 45 minuter från nyköping, o tågförbindelserna är kanon o kostar inte allt för mycket så du kommer kunna åka hem till dina vänner när du vill:)



Min bästa kompis flyttade oxå till norrköping för att plugga efter högstadiet, o vi är fortfarande bästa kompisar:)



Visst att mycket kommer förändras, det är självklart,men förändringar behöver inte betyda någon negativt! nyköping har ca 65 000 invånare, Norrköping har runt 140 000 invånare, fatta bara hur många fler snygga killar det finns där!;)



Det blir kanon tjejen ska du se:)



Grattis till dom braiga betygen, ska du va stolt över!!:)



Kram på dej!

2009-06-12 @ 16:35:51
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Skitbra inlägg! Verkligen! Superbra!

Kommer sakna 9b något otroligt!

2009-06-12 @ 16:52:35
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian

Men vad snäll du är! Jag fick 3 opersonliga meningar och alla andra? en hel jävla uppsats... wiiie...



Långberg 06-09 <3

2009-06-12 @ 17:07:22
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Emma

va fint skrivet om alla :)

kände lite att; tänk om jag aldrig hade slutat, o hade gått med er ^^ men men, sa farväl till min egna klass idag.

men lycka till i framtiden till er !! :D<3

2009-06-12 @ 19:04:12
URL: http://yellowlove.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Sv: Jag vet, jag har också gråtit asmycket idag. Först av glädje, när jag fick se mitt mattebetyg (rofl, jag är ju sjuk), sen när alla andra började gråta (xD) sen när jag insåg att det var det sista.... och sen när jag kom hem och "fattade" att det var slut......

:'(

2009-06-12 @ 19:39:33
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Johanna

O M G



Vilket underbart bra inlägg!!

Jag blev helt sorgsen nu, men samtidigt glad, och stolt :) härliga människor man har fått träffa under dessa tre år!

Och tack för berömmet, jag blev rörd ;D

Klart vi ska höras av! Min sjukdom behöver din sjukdom, haha :D Du får här med en inbjudan att komma och hälsa på när du vill, hur ofta du vill. Jag och esteterna väntar på dig! :)

Du ska se att det kommer bli toppen i Norrköping, och tänk på vad xxx skrev: 140 000 invånare (Y)

Långbergs nior <3

2009-06-13 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0