Söt :D

Ibland är min hund riktigt söt. Han är tre men ser ut att vara valp :P
Så ser han ut ibland... oftast ser han ut som ett monster -.-'
Precis som jag gör!
Tog ett långt härligt bad och det gör mitt hår krulligt... -.-'
Vilket det är just nu... och jag orkar inte platta det idag så det får jag vänta med tills imorgon.

Midsommar imorgon!
Glass, tårta och jordgubbar <3
Mumma!
Men vädret är ju så en svensk sommar brukar vara -.-'
Regnig... tråkig...

Inget man kan göra åt saken direkt. Utom att vara inne! Mohahaha xD

Nähe... nu då?

Jag vill ha pengar!!! -.-'

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0