Städerska!

Wohoo!!!
Det var inte alls så illa som jag föreställt mig!!!
Faktiskt helt okej :D
Ganska roande att gå där och moppa xD
Kanske inget framtidsjobb direkt men helt okej som sommarjobb :D
Jag skulle lugnt kunna jobba som städerska för att få extra pengar ;P
Man går där i sitt stilla sinne och städar samtidigt som man hela tiden rör på sig :D
Ska dit imorgon också. Då Johanna har uppvisning med trummorna för nära och kära xD
Var tvungen att säga nej till det eftersom jag skulle jobba. Så... jobba, jobba, jobba blir det för mig!!! Trumma, trumma, trumma blir det för henne!!!! Lycka till!
Jävlar!!! Ingen House imorgon -.-'
Sämst!
House har "sommarlov" xD

Jag har hittat ett nytt band :D
Dead by April
Älskar deras skiva Dead by April.
Vissa har riktigt bra fantasi när det gäller namn xD
Ännu en grej att lägga till önskelistan!

Det är fan som att stekas i en plåtburk!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Haha, jag diggar kommentaren i slutet "Det är fan som att stekas i en plåtburk!"

2009-06-08 @ 20:50:16
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0