Time for Elin!

Jepp! En härligt solig dag spenderades med Elin nere vid hamnen... till en början xD
Hon har raggat fölk där hela veckan typ xD Och idag var det min tur! :D
Så vi käkade glass och pratade lite... sen åkte vi Tuffis ett helt varv och kom då tillbaka till hamnen för att sen bege oss av ner mot stan iaf xD Där gick vi runt och ja... min bränna är inte den bästa att ha i detta väder. Fan vad det svider och gör ont. Elin var inte sen med att ofta slå på min rygg -.-'
Men men... hon lånade ut sin vita jeansjacka till mig och det blev bättre. Har ju svart på mig så det bränner ännu värre xD
Ja... vi gick in i flera elektronikaffärer och tittade. Sen så skulle vi gå in till Åhléns... vi tog den vägen där man kommer till Hemköp längst in.
Vi mötte på Elins värsta fiender också! Tele2 försäljarna!!!!
Killen: Tjena tjejer!
Elin och jag: Tja
Killen: Ni är ju två och...
Elin och jag: Jaa
Killen: Tjejer mellan 18 och 25 år.
Elin: Ja!
Jag: Nej! det är vi inte!!
Elin: vah? Nej! Ehh! nej det är vi inte!!!
Jag: Vi är 16!
Killen: Va!? Ni ser äldre ut!
Jag: Aha...

Sen drog vi snabbt som satan in på Åhléns och där garva vi tills vi dog!
När vi återuppstått så forsatt vi vår vandring... den slutade vid parfymavdelningen.
Reslutatet av vistelsen där är... Jag luktar tjej på mina händer och kille på min tröja + hela mitt ansikte!
Det luktar dock inte illa! För killparfymen luktade riktigt gott. Men i så stora doser som Elin spruta på mig ger huvudvärk och jag rent utsagt stinker!
Så jag ska aldrig gå dit igen med henne!!!
-.-'

Efter en stund så gick vi till Bokia... satt där... sen bar det av mot Culturum... där satt vi en stund.
Helt plötsligt börjar min mobil att tjuta utav bara helvete!! Sms... -.-' Har en ringsignal som sms-signal så det hörs ganska högt när jag får ett sms.
Jag försöker desperat att få upp min mobil ur fickan. Misslyckades!
När jag får upp den så flyger den ner på golvet... tjuter högre och högre hela tiden..
Skyndar mig att ta upp den. Men det tar 7 år för mig att få tyst på fanskapet! Jag hittade inte rätt knappar -.-'
Under hela det där dramat så tjöt mobilen något så otroligt högt, samtidigt som Elin höll på att dö av garv, jag höll på att desperat försöka få tyst på skiten... och... vi var inne på ett bibliotek (a)
Hehe... tur att det inte var så många i närheten!
Jävla Johanna å skicka sms!!! xD

Efter en stunds läsning gick vi därifrån och vidare mot Coop för att se om Lilian jobbade. Men hon fanns inte där -.-'
de två lataste personerna i universum hade med nöd och näppe anlänt levande till Coop... och vad blir resultatet? bara brända kalorier och ingen kompis -.-'
Sämst!

Nu ska jag snart iväg och jobba sen bär det av mot pappa för att spendera helgen hos honom!

Have a great day!
//
Mrs. Kokt Kräfta(Finns ingen Mr.! Han är död *stolt*)

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

LoL! xD

När kom ni till Coop?

2009-06-26 @ 21:11:45
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha stolt mitt sms satte fart på dig x)

2009-06-26 @ 21:19:29
Postat av: Fiffi

Tele 2-snubbe: - Och ni är mellan 18 och 25?

*Tänker:Är vi? Jasså?*

Jag: - Japp!

Du: - VAH???!! Neeej, vi är 16!!!

Jag: - Huää? Jag det kanske vi är ja...!!



HAHAHAH xD

2009-06-26 @ 21:51:08
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0