Trååååk

Jag har inget att göra... finns inget att göra.
Har varit ute större delen av dagen.
Träffat lite folk... fått jordgubbar xD
Träffade min gamla konfirmationsledare Maria :D De ska snart dra iväg till Rom med nästa konfagrupp. Jag var i den första gruppen som åkte... så ledarna kommer alltid att minnas min grupp xD
Sen så träffade jag min gammelfaster som var ute med katten. Hon hade varit till affären och köpt jordgubbar. Mums <3
Dyrt som fan är det... -.-'
Över 40 spänn...
Sen så blev det bara en snabb hälsning på först Leila och sen Rrezart. Jag kommer aldrig gå på samma skola som de igen... hehe!

Nähä... får väl ta och roa mig själv eftersom det inte går att få tag på nån annan -.-'

Bajsnylle! *stolt*


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0