Update, update!!

Tjoohooo!!!
Nu är jag pigg igen. Alltid lika skönt att ta en dusch och piggna till efter att ha varit en slö sengångare hela dagen xD
Men jag får väl skylla mig själv lite också. Var ju på "fest" igår. Disco för alla 9:or. Ganska kul faktiskt xD
Jag hade kul xD
Var lite segt i början men sen kom man in i det hela och stod där och trängdes med en massa!
Det gick inte alls att dansa ibland xD
Stod tätt packade med andra och försökte dansa xD Ja... ibland hamna man med nån man inte alls kände -.-'
Kom hem vid 2-tiden. Elin och Johanna sov över här hos mig och vi var tvungna att gå till skolan idag xD Lite segt blev det. Men vi hade det mysigt i skolan också.
Kommer sakna Ingeline så grymt mycket och jag fattar inte att det faktiskt är slut imorgon!!! Slut!! Finito!! Kommer aldrig gå på Långberg igen :'(
Sorgligt... har många bra minnen från denna tid.
Imorgon får man sina slutbetyg och... jag är faktiskt en aning orolig. Jag tror inte det har gått någe bra med mina höjningsplaner -.-'

Så... imorgon är det skolavslutning, glass med kompisarna och school's out. Jag kommer vara död på lördag!

Tur att jag inte behöver dra ut till Sjösa iaf. Skulle vara ännu jobbigare eftersom man alltid blir väckt där xD Får aldrig sova ut ordentligt.

Sen på måndag så ska jag börja jobba. Denna gång måste jag sköta allt själv :O

Scary!

På tal om scary så ska jag snart se på skräckfilm!! <3<3

Men nu ska jag inte göra så mycket mer!


Have a great day!!

//Jonte!


Ba-ba-ba-ba-ba-bambi!!! Ba-ba-ba-ba-ba-bambi!!!
Mjao!
Mjao!
Mjao!
Mjao!

Extra smal där
Extra liten där
Extra hög där
Extra kaxig där
Extra stor där
Extra blond där
Extra kort där
 


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Hähähähä

2009-06-11 @ 17:30:05
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0