Uppskakad

Nu vågar jag inte gå och lägga mig :S
Såg på 28 veckor senare, uppföljaren till 28 dagar senare (huvudrollen i den filmen är snygg :D)
Och nu vågar jag inte gå och lägga mig! Smart -.-'
Men jag måste tyvärr till sängen, för oavsätt hur skskad jag är så är jag trött!
Påminn mig om att ALDRIG kolla på skräck ensam när det är mörkt ute! Och jag vet att ingen kommer hem heller xD
Fan vad jag är fånig... -.-'
Jag brukar inte bli såhär...
Men jag blev förvånad över hur bra filmerna också är :P
Rekommenderas!
Brorsan! den kan du kolla på om du vill! xD Om du vågar kan är mer rätt xD

Jaja... nu ska jag till sängen och sova!

Natti natti!

Cillian Murphy
Hihi
Ganska så söt :P
Iaf om man lider av samma sjukdom som mig -.-'


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Bacardi

HEHE! Vadå skojar du eller :) den är inte alls läskig, somnade nästan ju! Om du vill va min syrra får du inte va en sån kyckling VA ;) Kom med något lite tuffare va!!! PZ

2009-06-18 @ 12:38:57

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0