Yo Quiero Helado En Un Día Como Este!

Min spanska är ju som sagt helt fläckfri :D *stolt*
MAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!! Fy fan... jag fattar inte ens själv vad jag har skrivit xD Hihi
Men jag har haft min sista spanska lektion så jag får börja tappa spanskan nu!
Dessutom är det sommarlov så jag ska inte kunna någonting! Jag ska vara helt tom i huvudet och alldeles genomkorkad!
Hehe... jag vill att rubriken ska vara "Jag vill ha glass en dag som denna" Så om nån som är gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt duktig på spanska skulle vilja hjälpa mig så är jag bara tacksam :D
Men nu ska jag inte babbla mer om min spanska och rubriken, även fast rubriken är väldigt sann!
Det har ju varit hett som självaste helvetet idag <3<3<3 Det är ju självklart man vill ha glass!!
Men ingen glass blev det för mig -.-'
Vi åkte ut till farmor och hade det riktigt trevligt med henne. Smög även in till de små krabaterna :D
Kommer bilder längre ner :D
Dålig kvalité är det eftersom de är tagna med mobilkameran...
Härligt var det hos farmor som sagt. Käkade pannkakor, jordgubbar, vattenmelon och nu väger jag minst 170kg!! Och så har jag ju gossat med de små busungarna <3
Älskar katter! I denna ålder är de som busigast!
De hade tydligen haft sönder ett glas bara idag och så låg Rakel och sov i frukosttallriken i morse xD
Gulligt juh! Men... alla är tingade... så de flyttar snart *snyft*

Imorgon blir det en liten sväng till hamnen och sommarlovets första Aktersnurranglass!!! Mumsigt!!! Längtar redan!
Ska även dit på fredag också xD Glass med Fiffi! Hehe... om det nu blir av... det får vi se då! Men 11.30 ska jag vara där... xD
Hoppas vädret är fint! Det ska det vara hela veckan så jag hoppas det stämmer också!!!
Jaha... jag satt även och funderade lite om jag ska boka in mig några dagar hos Rasmus denna sommar. Skulle vara kul att vara hos honom och Jensan. Spöa dem i basket, bowling, enhjulingscyklig, glassätande... och... solbränna i form av tomatröd!
Får se hur det blir med det... de kanske inte ens kan. Måste prata med honom först... innan jag börjar planera xD

Nu till... kattungarna!!


Jag tror denna kallas Thor(Tor...)
Jättegullig!!!


Mirre!!! Så söt!
Sov i mitt knä efter åtaliga försök att komma upp i det först xD


Leopold(röd), Lea(sköldpaddsfärgad, svart)
Rakel(sköldpaddsfärgad, grå)
Sötnosar!!


Hejhej!!!!

Men för satan!!! Morden i Midsomer börjar ju för fan!!!
Adiós amigos!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

GAAH KATTUNGAR!!! <3<3<3333<3<33<3<33<333

Mirre ser aaasgullig ut!!! <3<3<33

Alla andra med förstås! <3<3 xD

2009-06-23 @ 21:56:38
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Svar: Jag vet -.-' men det går typ inte att få den större - jag har försökt, tro mig.....



Okej! 11.30 it is! (half past eleven, halv tolv, once y media....) SEE YOU! Och glöm inte den feta plånboken för här ska det ätas glaaaass!!!

2009-06-23 @ 21:58:47
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahaha ja vists blir man de hehe typiskt;D

åh herrejisses vilka små sötnosr..ge miiig allaaa!! ;)

2009-06-24 @ 02:10:56
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ah idag blir de allt lite solande;) kanske en glass här med skulle jag tro hihi! haha bränna håret ;D

2009-06-24 @ 12:14:32
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Johanna

"men guuud" haha, så oerhört söta! Kan du packa ner en i väskan till mig? (A)

2009-06-25 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0