12/3 - 09

Hehe... ja... god morgon alla glada...
slö dag idag :D
Slöjd i 70 timmar :D <3
Det är härligt faktiskt... jag önskar vi kunda ha gympa minst lika länge... xD
Nehe... jag har egentligen ingen anledning att sitta här förutom att... jag gjorde bort mig totalt igår... (A) Och jag svär att jag kommer göra det igen inom en snar framtid...
hehe... sen så hade jag tydligen slagit mig rejält hårt i huvudet enligt mamma. Hon tyckte jag inte var riktigt klok igår kväll runt... 22 xD
Vi satt och kolla på ishockey och så började jag filosofera om att jag ville börja spela... det slutat det några kror mindre på mobilen, en astrött hund, en alltför uppjagad Jonte, en pappa som bara Herrejävlar... vad har hänt med henne?, en mamma som asgarvade när hon gick å la sig... och sist men inte minst... en lillasyrra som trodde att hennes storasyrra slagit sig när hon var ute...
Kan man aldrig få prata seriösa saker med er utan att något sånt här ska hända? xD

Haha... man jag ska tänka lite mer på det där men ishockeyn xd
Sen får vi se hur det blir med den saken... basket kanske jag kan börja på i Norrköping igen :D
Men jag vill inte bara hålla på med basket... jag vill hålla på med massor!
Jag måste fan vara rik...
lol

Skolan snart! Och jag måste ut med en liten hund också!

Ses :P

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Hmm, undra vad som har fått dig att helt plötsligt vilja börja på hocky x) kan det beror på något spez? ^^

HaHa! xD



pözz på'rej ;)

2009-03-12 @ 16:10:07
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0