1/3 - 09

Igår satt man och kollade på Melodifestivalen.
Det blev inte alls som man själv ville... tråkigt!
Surt faktiskt!
De som gick vidare var
Agnes - Love Love Love (inge bra alls!)
Malena Ernman - La Voix (den var helt okej tyckte jag... även fast det var opera. Jag kanske gillar opera?)

Till andra chansen gick iaf det bandet som jag hejade på...
Star Pilots - Higher (De var ju asbra!)
Sarah Dawn Finer - Moving On (Nee...)

Annars gillade jag också Esta Noche med Next 3... lol

Efter Melodifestivalen så kollade jag på Legally Blonde... riktigt bra!

Men nu äre söndag och absolut inget har man att göra... förutom en massa plugg.
Det ser man ju verkligen fram emot...
Men det är lika bra att börja i god tid.... har ju trots allt 2 prov + muntliga delen i nationella, svenska, denna vecka.

Usch!

och jag är trött nu... vaknade för typ en halvtimme sen -.-'

Det var alldeles för tidigt enligt mig!!





Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0