17/2 - 09

Vilken slapp dag!
Som vanligt orkar jag inte koncentrera mig i skolan så jag sket i det helt enkelt.
So:n var rolig däremot! Skulle vässa pennan men pennvässaren åt upp alla mina pennor. Så jag blev ju självklart sur. Då kom Fiffi och sa att de båda pännvässorna suger! Kjell la sig i också och frågade vad det var för fel och så sa han att han skulle ta med en ny tills imorgon. Men han frågade vad det var för skillnad på de båda. Jag bara Wtf?! Det är ju hur stor skillnad som helst(inne i mitt huvud). Sen sa han "aha, den ena har öronen uppe och den andra har öronen på sidan." Elin bara " Nej! den ena är grå och den andra vit!"
jag började asgarva... för jag fattade ju inte vrf Kjell inte kunde se att de faktiskt hade olka färger... men det var ju självklart inte det han menade xD

En annan rolig sak var när jag åkte bil med Fiffi och hennes mamma.
Vi var på väg mot ett stoppljus och Jessica sa "Jag ska med det där grönlyset!!! Oh titta, en polisbil!" Som sagt så ökade hon farten när hon ville hinna med grönlyset men saktade ner så fort hon fick syn på polisbilen! Det var asroligt!

Har varit en bra dag idag... inget plugg, en massa godis och onyttigheter, promenad på stan, skratt och fnatt, snorkallt ute, soligt väder <3

Nehe... nu ska jag lyssna på musik och chatta med mina kära vänner! 

Kramen!
 


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

GUL BIL!!!!!!!!!!!!!

2009-03-17 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0