24/3 - 09

Tisdag...
Om en timme har jag trummor(och jag tror att jag kan läxan någelunda xD)
Sen blir det hem och äta hemmagjorda köttbullar! Mums!
Och kvällen avslutas med House! <3<3

Imorgon har man nationellt prov i engelska, då ska man sitta i 90 minuter och skriva... jobbigt tycker jag.
Efter skolan så är det Mamma Mia! träning :D Och jag kan mina repliker(iaf den delen som vi ska kunna tills nästa vecka xD)
Sen blir det ner på stan och in på bibblan för att plugga en aning. Efter det blir det mat!!! På stan xD

Ja... dagarna flyter på som sagt... ungefär samma struktur på allihop nuförtin...
Det händer aldrig något spännande.
Snart påsklov och jag vill sova i min sköna säng... det får man ju inte eftersom vi ska till värmland... då jag troligvis får sova på en soffa... eller i en rutten säng med både mamma och Karin. Jag tror jag kommer välja soffan xD
Ska ha en STOR godispåse med mig och sitta och sörja hela dagarna!
Kanske kolla på lite film också om jag är på lite bättre humör ;P

Nehe... nu loggar jag in på msn och ser om någon vill snacka.
Haha... Napp direkt!

//Jonte

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0