Bara 2 veckor kvar!

Till ett härligt lov med dåliga planer!
Ne... jag får skärpa mig lite... härligt lov med asbra planer!!
Förhoppningsvis...
Jag kommer vara själv med alla släktingar... Karin ska ju vara med Carro... och jag tänker då inte ringa ett enda jävla samtal till någon värmlänning igen! Om de vill ha tag på mig så får de slösa pengar.... inte jag! Jag har redan slösat tillräckligt xD Typ tre samtal... men skit samma xD
Jag får nog ta och lära känna min gamla kompis godispåsen lite bättre istället.
Låter som en bra idé i mina öron. :D
Förresten... jag kanske ska till Ullared igen xD Mamma ska köra buss denna gång...
så får väl se om jag får hänga med eller inte.

Vindruvor.... here I come!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0