Chips och godis

Det är vad jag lever på just nu...
Och jag kan ju inte direkt säga att jag mår bra... för det gör jag absolut inte alls!
Men det beror nog inte på allt jag pressar i mig... eller... jo kanske...
skit samma... mina problem xD
Jag skonar er från problemen xD
Var ju hos farmodern idag och... jag lyckades få med mig Karin och Malin på 1,5 timmes vandring runt i skogen xD
Det brukar oftast bara vara jag och pappa... men inte denna gång.

Nu ser jag ut som en katt efter allt kelande med Lisa <3, Gunsan, Bamse och Kurre...
och jag är av någon anledning dötrött...
Så... jag blir nog inte långvarig idag inte...
syrran kommer imorgon och vi ska äta tacos... <3<3
mums!

Nu ska jag gå till toan, spy och sen äta mer av allt goda xD

Kram!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Tacos med banan <3

2009-03-21 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0