:D

Tjenare!!!
Fick sms från brorsan idag... hehe... han har tydligen haft tråkigt och läst min blogg xD Tycker jag skriver mycket ;P
Men... han kommer på påsklovet!! :D:D
HELVETE!!!! Oh... nu kom jag på något som jag inte tänkt på tidigare... -.-' satan...
jag är inte hemma på påsklovet...så det blir ingen Delilah på guran... sorry
Vi ska ju till Värmland... och ja... hrm... ja... det ska väl bli... kul... :-(
Äsch... jag ska nog inte säga så mycket i förväg, allt kan ju hända.

Var med Fiffi och Lilian idag... bibblan först, sen blev Fiffi hämtad av sin mamma... Lilian och jag drog efter ett tag.
Gick till McDonalds xD
Där satt vi ett bra tag! Men jag kan ju inte säga att vi hade det tråkigt xD
Snarare tvärtom :D
Mer tror jag ni kan läsa på hennes blogg... tryck bara på hennes namn under "Länkar" :P

Jaha.. annars så har det inte hänt så mycket faktiskt... kom hem idag och... allt var som vanligt... och nu sitter jag här.

Ska väl egentligen plugga fysik... men jag har pluggat mycket på bibblan så jag är värd att sitta vid datan!

Dock pluggade jag inte fysik... ;P

Haha

Jag var aspigg i skolan idag!

Om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt varit superpigg... slogs med Evelina... och lite senare även med Lucas... xD

Och har fått reda på att Lilian klassar mig som "nästan" pojkflicka. Tack för den du! xD

Jag tror nog faktiskt inte att jag tar illa upp... xD



Haft en bra dag?
Om inte... se till att ha en fortsatt bra dag :D
Kramis


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

haha! nerå, vi hade inte det tråkigt vi ^^

Nästan pojkflicka och jag med mina fjortisdrag x)



pözz på'rej! <3

2009-03-16 @ 21:13:05
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0