Död åt morgonar...

Jag sitter här... trött som alltid.
Men... denna dag har 2 plustecken!!
Första... STUDIEDAG!!! NO SCHOOL!!!
Andra... TRUMMOR!!! (men jag har som vanligt inte tränat... -.-')
Det låter som an ganska bra dag... 
Inledde den nämligen med att äta glass till frukost :D
Men det ångrar jag faktiskt nu... -.-'
Kallt! Alldeles för kallt! Men Gismo verkade inte klaga... mahaha... fast han fick ju mest sitta och titta på (tigga)
Nehe... nu har man lite bilder att måla eftersom de ska vara klara tills imorgon... 
Får se om det kanske blir ett lite högre betyg xD
Propaganda... bläh!

Hare gôtt!
 

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Glass <3

Mint + Chokladglass = <33<33<33

Fransk & Italiensk glass :)

2009-03-10 @ 16:42:15
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0