Fjant-tips!

Material:
Musik
Fläkt
Spegel
En kreativ hjärna

Såhär går du till väga:
Ställ fläkten rakt framför dig, på en pall framför spegeln.
(Gör inte som jag gjorde... för jag hade sönder fläkten innan jag hade börjat det roliga xD Men det funkade ändå :D)
Sen så sätter du på en CD-skiva eller musiken på datorn.
Nu är det dags att använda hjärnan.
Fantisera att du är på en scen, fansen skriker efter dig. Du börjar sjunga låten som du lyssnar på. Och när refrängen kommer sätter du på fläkten!
Titta i spegeln och börja dansa när du känner för det!
Och om man är lika fjantig och korkad som jag... så tycker man självklart att det var skitroligt!

Ha så sköj!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Snygg ny header! :D

Haha, kul, synd bara att jag inte har en fläkt...^^,

2009-03-28 @ 16:17:24
URL: http://stravaganza.bloggn.se/
Postat av: Lilian and her holy butt x)

jävla fjortis Jenny!!!!!!! xD

2009-03-28 @ 21:30:06
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0