Fredag till Söndag!

Snabb sammanfattning!
(njee... kanske kommer bli lite lång iaf)
Okej... som sagt... hade ju prov i fredags... vilket gick si sådär... svarade bara på en fråga -.-'
(fråga inte ens!)
Men annars var dagen helt okej... blev nästan dödad på gympan... men blev faktiskt räddad!
(för er som var där... bollen flög mot mitt huvud... såg den inte... Kris smashade till den precis ovanför mitt huvud innan den hann slå ner i mig... jag stod där chockad... minns ni??)
Annars var gympalektionen roligt :D
Love P.E.!
Hehe... jag har kul iaf... men jag vet inte med de andra som var med i min grupp... lol... en del såg faktiskt riktigt uttråkade ut.... come on! Have some fun for once in a while!
Ja... så var den dagen slut... klockan närmade sig 17.13... då jag skulle vara på tågstationen för att stiga på tåget till Stockholm... allt gick prima... allt var i tid... I sthlm var det inga som helst problem heller... hittade snabbt och enkelt... inga förseningar, inga ändringar.
Sedan steg jag på tåget till Västerås! Wohoobiidoo! Satt med några tjejer som satt och pratade... de skulle på fest... satt och drack öl... men jag tjuvlyssnade... och för tillfället kommer jag inte ihåg ett skit av vad de har sagt. Men en sak minns jag... vi åkte genom en tunnel... och som vanligt störs de flesta av att man får lock för öronen... tjejen mitt emot mig fick det... jag satt och messade med Johanna när jag hör världens PLOOPP! Jag bara stirrade på henne och... ÖHH!! Hon bara... Wah?! Och jag... ehh... ditt öra! Det sa plopp! Det sa PLOPP! Hon tittade på mig förvånat och sedan började de tre tjejerna skratta... jag bara wtf? Sen förklarade hon att hon hade gjort ljudet med munnen... då började jag skratta! Hahah

I Västerås så blev jag upphämtad av Jensan(btw... om ni klickar på hennes namn under Länkar så kommer ni till hennes blogg, om ni vill kika in och kolla vad det är för en filur)... vi gick ut och där stod Rasmus med Coyen... de kallar deras bil för Coyen... haha
Sen så åkte vi och hyrde en film, Timber Falls.
Rekommenderas om ni vill se en ganska så sjuk film... men ja... inte världens bästa...
Vi köpte pizza och Jensan ville ha godis... så det köpte hon också... haha
Sen bänkade vi oss framför teven och där satt vi och åt pizzan... sen satte vi på filmen och dukade fram Coca-Cola, godis och chips. När filmen slutade så satt vi och gjorde ingenting(jag kommer inte ihåg vad vi gjorde... så det blir ingenting)
La oss vid 2 tiden... sov på ta mej fan världens skönaste soffa! hehe
Nästa dag vaknade vi... åt frukost... sen skulle vi åka till stan... Jensan ville till Ur & Penn... köpa en ny klocka.
Ja... innan vi ens kom ut utanför dörren så hade en lampa gått sönder... hihi
Rasmus körde basket inomhus med en pilatesboll... av storlek större. Han och Jensan bollade till varann och jag fick bollen på mig... surt...
Sen drar Rasmus till med ett hårt slag, bollen far upp i taket, rakt på lampan, lampskärmen lossnar, och i slowmotion ser alla att den far ner mot golvet... ingen har tillräckligt mycket hjärna för att sträcka fram armen och fånga upp den utan istället står alla där som fån och ser, hör och känner att skärmen exploderar när den slår i golvet. Mahaha! Jag skrattade... De andra stod och sa varandras namn... sen så sa Rasmus: jag trodde inte den var av glas(anledningen till att hans reflexer inte orkade sträcka sig fram och ta tag i skärmen xD)
Jaha... sen tog det ändå lite längre tid att komma till Ur & Penn för att Jensan ville parkera precis utanför affären... typ Till slut sa Rasmus att vi aldrig skulle låta Jensan bestämma vägen igen... Men ja... vi parkerade inne i ett parkeringshus och sedan gick vi till McDonalds för att Jensan blev sugen på glass... sedan gick vi vidare till Ur & Penn... fina klockor fanns det där :D
Ja... Hon köpte sin klocka och hamnade i kön... -.-'
Rasmus och jag gick då vidare till bowlinghallen, Strike. Vi hade redan bestämt att vi skulle spela bowling... så blowling blev det.
På vägen dit så bjöd han mig på en snus... hehe... jag tog emot och fick inte upp den under läppen... surt...
till slut lyckades jag... och Rasmus sa då: Du kommer inte vinna... inte nu iaf. haha
Men jag hade inte ens börjat vingla än... vinglandet började när vi kom in på Strike... men jag tror inte han märkte det... men jag stod bakom honom och kunde knappt stå upp... -.-'
När vi fått vår bana gick jag och spottade ut den. Strike var ett ascoolt ställe juh! Discobowling! Musik! Fasen vilket ställe :D Me like!
Det gick faktiskt bra också :D Stolt är jag... eftersom jag fick 8 strikar :D
Sammangagt fick jag
Svenne(jag) - 386
Bacardi(Rasmus) - 441
Nenny(Jensan) - 290
Hehe... Ja... serie två gick asbra för mig! Fick 4 strike(fick strike varannan gång, stolt) och 2 sprare.
Det var riktigt kul :D Måste varit musiken som gjorde att det gick så bra :D
Jaja... vi kom hem... tittade på V.Ä.N.N.E.R. och sedan fixades maten till... och sen blev det Melodifestivalen! Wohoo!
Men gud vad sämst det gick! USCH!!! Sämsta någonsin!
Sarah Dawn Finer var bra... hon skulle gå vidare!
Men Caroline Af Ugglas... SPYR!!!!
Och Sofia... Spyr igen!
Aja... hoppas nån bra vinner hela skiten... 
gick å la oss vid 2 igen... hehe
Idag så gick vi upp, åt frukost och sen började vi plugga... både Jensan och jag. Rasmus skulle iväg för att spela fotboll. Vi skulle åka för att se det lite senare... men ja... det gick bra för dem. 2 - 1 till hans lag :D
Wohoo... sen blev det mer plugg när vi kom hem... och sen blev det tyvärr See you later alligator...
Och så for jag hem till Nyk igen... -.-'
Till mer plugg å skola... blä... får väl se hur dagen ser ut imorgon...
Jag har iaf haft en annorlunda weekend...
:D
Sköj vare!
Nehe... nu ska man platta håret... wohoo
Juste... jag fick ju F-present(er) av dem också. Den egentliga presenten var en stämapparat och ett plektrum till gitarren(Tackar så möe!), men som jag ser det nu så fick jag även mat för en helg, godis, läsk, bowlingmatch, snus, sightseeing, slippa Nyk ett tag, en Malaysiansk tjocktröja(brorsans gamla, hihi), skivor med bilder på som jag sedan ska lägga in på datan...(Ja... Johanna.... The Rasmus bilderna xD), på ena skivan fanns även Jamorama... så jag ska se om det fungerar sedan! Så kan jag lära mig spela gitarr, johojojo! Men som sagt... jag hoppas att allt fungerar... med tanke på vår lilla satans data! Och sist men inte misnt... En helg med brorsan!
:D
Nehe.... nu ska jag inte skriva mer... ska ju faktiskt platta håret nu... suck...
Gonatt å sov gott!
//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Jensan

Men tjabba bruden! Nu har du en till läsare:) O du verkar vara en flitig skribent med dina A4 långa inlägg:P Kul läsning! O btw, jag gjorde mig ju i bowligt, men det förstod du väl?:P Höhö..;)



Bara komma hit när du vill serrö, soffan står kvar:)



Kram på rej!

2009-03-09 @ 20:47:02
URL: http://jensan-jensan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Heya!

Låter som en trevlig helg du hade! :)

Yay, bilderna! :D

2009-03-09 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0