God morgon!

Idag kan man inte säga att solen skiner ute... för det är precis tvärtom.
Mulet. Ingen sol alls.
Men det är ändå skönt att det är fredag :D

Ibland önskar jag att jag fick byta liv med Gismo...
Gismo :)

Som till exempel här...
Så skönt att få sova... ligga kvar i sängen.

Det ska jag göra imorgon :DD

Men idag är det fredag... lång skoldag... sen tror jag att jag ska ta en liten sväng ner till stan.
Får se om någon hänger med eller om jag går själv.
Allt går mycket fortare när man är själv... då slipper man följa med in i varenda klädaffär som finns...
I'm not a shoppholic!

:D

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Söt! :D

2009-03-28 @ 16:19:39
URL: http://stravaganza.bloggn.se/
Postat av: Lilian and her holy butt x)

ey! mobba inte mig xD

2009-03-28 @ 21:27:38
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0