God morgon!

Det är ashärligt väder ute!!!
Yayaya!!!!
Äntligen!

Fint väder, Fiffi har skaffat blogg, Jensan har leget på sjukhus, prov imorgon, dans i eftermiddag, fredag imorgon!

Låter som en okey dag...
förrutom det att Jensan har legat på sjukhus! Inte bra, inte bra!
Krya på dig!

Atom- och kärnfysik... usch! Vem vill ha prov på något sånt! Inte jag!
Snackade med Jocke igår och han sa att det var ju lätt... fysik asså. Det är ju logiskt. Men för fan! Jag är nog inte logiskt tänkande i sånna fall!
Matte är också logiskt... men det är roligare än fysik... -.-'
Jaja... får hoppas på det bästa!
Just... får tillbaka Tjernobyl-inlämningen och Biologi/Kemiprovet imorgon! Yes!
Hoppas vi får tillbaka läs- och hörförståelsedelen i engelskan idag!
För mig gick det sådär... inte bra om jag ska vara helt ärlig....

Nehe... men nu ska man nog ta och packa väskan, fixa sig, dra en liten sväng med pudeln och sen styra sin kos mot skolan och ha 7000 timmars syslöjd...

ses!
Se till att njuta av det underbara vädret! Det ska fan jag göra!

Kram

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0