Godis?

Okej... jag sitter här och velar...
både vill och vill inte ha godis.
Jag tror jag faktiskt börjar bli sockerberoende.
Och om det håller på såhär så blir det rehab nästa för mig!
Fast jag tror nog jag har bestämt mig...jag ska ut med Gismo snart och... kanske, kanske, kanske tar vi en promenad via affären.
Fast just nu känns det lite meningslöst. Lol... jag vet inte hur jag ska ha det.
Funderar på att köpa lite godis, sätta mig vid köksbordet och måla på propaganda bilden.
Men... det är bara en liten funderare xD

Jag vet nämligen en till som är godissugen... och han har 4 ben och sover just nu xD

Men nu ska jag ta och skrämma skiten ur honom och sen på med kopplet och ut i det inte så längre vackra vädret -.-'

När ska de bästamma sig för vilket namn lillen ska ha!?
Zacke tyckte jag lät gulligt xD

Ha de bra!

Blir förmodligen inte borta så länge... för om jag känner mig själv rätt så kommer jag att komma tillbaka till datan snarast möjligt -.-'
Sockerberoende och databeroende. Låter redan som om jag behöver göra något åt detta....

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Jag undrar också när de ska bestämma sig... -.-'

Haha

2009-03-29 @ 17:51:42
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian and her holy butt x)

goodiis <33

2009-03-29 @ 20:30:13
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0