Grattis Fanny!

Nu får du börja övningsköra!!!
Coolt xD
Det har jag fått göra i flera månader snart... men tyvärr har jag inte börjat än.
Tråk... -.-'

Måste alla fylla i april? Jag har inte pengar!
Nog för att det inte är april än men det är imorgon!
April, april... kommer man säkert få höra i massor -.-'

Skoldagen har varit jättelång tycker jag! Slutade vid 2 eftersom gympan var inställd...
Asså... det gick så grymt långsamt!

Hatar sånna dagar! Man bara går och väntar på att lektionerna ska ta slut någon gång...

Vi hade ju foto för alla nior idag också...

hatar fotografering! Blir så jävla ful på alla bilder som tas!

jag är alltid ful!


Men nog om det... snart blir det iaf trummor.

Mamma har köpt panpizza som hon vill att vi ska äta upp. Sen funderade hon på att sno två cyklar... lycka till!

Och dagen avslutas med ett härligt avsnitt med Hugh Laurie som House <3<3

Dagen höjdpunkt! Blir iag en lite bättre dag när man tänker på House xD


Så...

dagen har inte varit jättebra, men det får duga, den har varit helt okej faktiskt xD. Snart lov... ska bli skönt men det finns en massa att plugga till.

Som t ex Mellankrigstiden... -.-' Som vi ska har prov på efter lovet. Yay!


Nehe... synes!



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Du är inte ful!!

Åh övningsköra, å trummor, å House <3 :D

2009-03-31 @ 20:12:04
URL: http://stravaganza.bloggn.se/
Postat av: Jensan

Hoppsan, då gäller det att se upp på vägarna från o med nu alltså;P

Gör allt som inte jag gör- då blir det rätt;)



O dumma flicka du är INTE alls ful, skriv inte så!:( Positiva tankar, glada miner:)



Trisst att ni åker iväg när vi kommer, men ni får det säkert jätte mys i värmland! Vi ska äta påskmat 2 dagar i rad, och jag ska svulla godis tills jag spyr! Vid påsk får man äta godis med gott samvete:)



Kram på dig!

2009-03-31 @ 22:18:05
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0