Gymnasiet...

Japp... fick ett brev idag där det stod typ:
Hej, nu när den preliminära gymnasieansökan är avslutad så kan vi konstatera att du är en av alla de som i någon hand sökt till Realgymnasiet och inriktning Natur- och Upplevelseturism.

och så stod det en massa annat skit!
Så... jag har väl iaf kommit in på den skolan xD
2:a handsval.
Fast iofs så får jag väl veta mer vecka 16.

Sen så har man börjat sälja kakor igen. Måste ju tjäna pengar så att jag kan åka till Polen! Har hittills bara sålt 7 av mina 12 burkar -.-'
Men det är bättre än ingen! Så jag är nog nöjd xD

Ingen gympa imorgon! Det menas att jag och Johanna kommer få leda lektionen efter lovet... och hur kul är det egentligen?
-.-'

Ha de bra!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Jag fick också ett sånt brev!

Mah... vår gympalektions-planering äger, lol ^^ Bor... x)

2009-03-30 @ 21:24:31
URL: http://stravaganza.bloggn.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0