Här sitter man...

Fy fan... jag väntar bara på att det ska bli ny dag...
eller ja... både och faktiskt...
denna dag här väl varit helt okej... dansen var svår men asså... jag är inte så duktig xD Gör det mest för skojs skull... hehe...
skolan gick bra som vanligt... syslöjden var seg som fan! Tog typ aldrig slut och inte blev det bättre när det var Chili con carne till lunch! Vidrigt! Blä!
På svenskan såg vi klart på Swing Kids <3 Värt att se asså... väldigt bra film.
Handlar om nazisterna och jag svär att om jag hade sett den hemma själv så hade jag bölat ihjäl mig!
Men nu vare ju så att vi faktiskt var i skolan. Då får man inte visa sig svag... inte inför filmer iaf... men jag hade behövt en handduk eller något om jag sett den själv... :P
Imorgon är det nationella provet i engelska... :S
Läs- och hörförståelse... 
ja... det kommer väl gå bra... får jag hoppas. 
Sen blir det begravning för min del...  mammas jobbarkompis har dött...
ingen jag kände sådär jätteväl(men vad gör man inte för att slippa skolan xD)
De andra får också sluta tidigare... men inte förrens efter matten... hehe... Ingen gympa eftersom vår lärare ska på genrepet av melodifestivalen... sämsta anledningen hittills xD Lol

Annars är det väl inget mer som händer...
i helgen blir det filmkväll med Jenny, Fiffi, Lilian, Anna-Lotta och Johanna...
Fanny kunde inte av någon anledning... kommer inte ihåg vad...
Hoppas vi ser någon riktigt skräckis... men de är typ bara läskiga om man ser dem i total mörker, tystnad och helt ensam. Annars är de typ aldrig läskiga... 
hehe... typ immun mot skräckfilmer... 

Nehe... ska man kanske se till att få njuta av den sköna sängen innan man ska sitta vid skolbänken och lyssna och läsa av bästa förmåga... 
tröttsamt.

Natti natti! 
Dröm sött!
//Jonte 

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Du, jag var nära att börja gråta jag me :P hade behövt en balja elr nåt om jag va hemma, haha.

2009-03-13 @ 18:46:58
URL: http://stravaganza.bloggn.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0