Hej!

Idag mår man bra!
har varit sol och klarblå himmel... ungefär hela dagen.
Har precis kommit hem från Polenmötet där vi diskutera och planera lite för framtiden.
Jag ligger nog ganska bra till... pengamässigt.

På bibblan idag skulle man ta sig an krönikan... men det sket sig ganska rejält.
Fick lite gjort men solen sken i ögon och varken Fiffi eller jag kunde hålla käft längre än 5 minuter.
Vårt misstag, vårt problem...
Mötte sedan Johanna vid Caffe Latte... där gick allt illa.
Först blev det krångel med betalningen för både Fiffi och Johanna. Jag klarade mig :D
Sen så spiller Johanna ut sås över halva bordet så det blev geggigt. 7000 människor kom och pratade med oss när vi skulle äta... och jag höll på att kissa i brallan av allt skratt.
Fiffi såg så roligt ut! xD
Medan Johanna pratade högt och tydligt för sig själv eftersom ingen annan lyssnade!
Fiffi hade ju fullt upp med att inte spruta ut festisen hon hade i mun och jag var upptagen med att klaga över hur kissnödig jag var!
Efter det blev det streetrace med cykel för min del... 20 min på mig att ta mig upp till skolan. Vilket jag klarade på ca 5 min...

Våffeldagen är idag... och inga våfflor har man ätit... synd...

Jaja... DANS IMORGON!
xD

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

haha :) men naje, jag spillde INTE (A) det måste ha varit nån annan...

2009-03-25 @ 19:47:38
URL: http://stravaganza.bloggn.se/
Postat av: Lilian and her holy butt x)

sköj, sköj (y)

2009-03-26 @ 20:37:00
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0