Hos pappsen...

Nu sitter man framför en laptop...
de andra sitter och äter xD
Jag käkade ju hemma så jag var inte hungrig...
Imorgon ska man till farmor... ut på landet med andra ord! Härligt!
Hoppas bara att det blir fint väder också.
Dels för att A klassen ska ju stå och sälja på torget och vid Öppen Hand imorgon... inget dåligt väder önskas(även fast det inte är min klass xD)
Samla in pengar till Polenresan... så imorgon ska jag lämna bakverken...
mamma bakade sockerkaka... -.-'
jaja... hoppas det duger ändå xD

Nehe... någon pratade om chips borta vid soffan... kanske ska ta en sväng och se vad som händer där borta...

Ses!

Vill så jättegärna ha finare väder!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0