Imse vimse spindel...

klättra uppför trån...

blah blah blah... and it goes on and on and on and on...

hehe...

Kom precis hem från dansen... och här sitter man som vanligt som en gammal soffpotatis sen...
Men jag har faktiskt lite planer för kvällen som kommer... sitta här, äta glass, äta mat, se om någon är inne på msn, och en massa andra småsaker... som t ex dansa och trumma!
Hehe...

Dansen är ju som vanligt helt korkad och jag börjar undra om Sammi har slagit i huvudet eller något...
Men han  har iaf börjat grummla över danshelgen som vi ska ha... kommer bli i början av april... och det kommer vara kameror där och filma allt(om han får som han vill, vill säga xD)
Usch usch usch!!!


xD


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Haha, Sammi har roliga idéer x) men omg...

2009-03-12 @ 18:34:07
URL: http://stravaganza.bloggn.se/
Postat av: Johanna

mahaha.... sällan att jag har snott det från honom (A) vem av alla btw? (svara inte!) LOL ;)

2009-03-12 @ 19:02:12
URL: http://stravaganza.bloggn.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0