Kudai!

Konstigt att inte öronen ramlar av när man lyssnat på spanska i flera timmar i sträck!
Men Kudai är faktiskt ett bra band! Tycker jag... de har ju sina bästa låtar och sina sämre, som alla andra band.
Och det är ju grymt att jag hittat ett band som jag tycker är bra och dessutom på spanska.
Bästa låten är helt klart Llévame.


Kudai!

Kudai!
Pablo Holman, Bárbara Sepúlveda, Nicole Natalino och Tomás Cañas!
Nicole Natalino lämnade gruppen 2006 och nu är istället Gabriela Villalba med!

Gabriela Villalba
Gabriela Villalba


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Emoband?! x)

2009-03-28 @ 21:31:19
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0