La Voix till Moskva!

Imponerande, överraskande och verkligen inte förväntat!
Ganska coolt! och jag är glad för Malenas skull! För jag älskade hennes låt... den var ju bara så grym! fick rysningar faktiskt xD
Satt i Fiffis soffa och kollade... efter melodifestivalen var det film-maraton... varav en var skräck.
Det var bara 5 styckan av oss som var hemma hos Fiffi... A-L fick inte och så vitt jag vet så ville Fanny inte...
tråk...
Men ja... filmerna vi såg var...
Self-made Törnrosa (Starring: Pontus, Mikael, Johanna, Fiffi, Robin, Beatrice(?)) Riktigt rolig :D
A Cinderella Story (en ganska bra film faktiskt ;P)
Ella Den Förtrollade (Konstig... hehe...)
Barnhemmet (Värd att se, helt klart!!)
Patrik 1,5 (Lite långtråkig i längden...)
(halva Sagan Om Ringen...)
Men... ja... jag har då inte sovit sen jag vaknade klockan halv 12 i lördags!
Bara Johanna, Fiffi och jag klarade oss... mahaha!
Lilian slumrade till 10 minuter... men blev väckt av mig *stolt*
Jenny... hon fick sova... länge... tills Johanna var dum nog att hoppa på en ballong som exploderade med världens ljud! Haha
Men då hade Jenny typ redan sovit halva natten xD

trevlig liten filmkväll...

Kram!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

GRYMT SKOJ!!!!! Fler maratonfilmnätter i fortsättningen!!!!! <33



Non Sleeping Generation! xD

2009-03-15 @ 15:01:07
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0