Litet samtal med Fiffi...

innan lektionen började.
Vi skulle precis ha fysik och hon och jag satt med våra böcker framför oss som vanligt.
Satt där och bara satt helt enkelt.
Wille, Anna-Lotta och några andra från 8:an hade precis gått.
Så... när vi väl satt där så... helt plötsligt... typ så... tittade jag intensivt in i Fiffis ögon... hon skulle ju berätta något för mig.
Jag stirrade in i hennes ögon... koncentrerat och helt plötsligt säger hon att jag har någon konstig färg på mina ögon. Typ något med havet och något med blått(kanske hon t.o.m. nämnde grönt, kommer inte riktigt ihåg), eller nått... jag bara WTF?? Jag har ju rent blå ögon.
Men sen sa hon hon att hon gillade dem.
Jag bara:
De är så grymt fula!
Då kommer dagens citat:
NEE!!!! De är fina! Jag brukar tänka på dem!!!!
Snacka om att jag började asgarva!
Så ja... Fiffi tänker på mina ögon... de var nått nytt xD

Kolla intensivt i någons ögon och se efter vad de verkligen har för färg xD

Fiffi har blåa... men de har någon speciell klang också... svårt att förklara.

lol


Ha de bra!

//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

här lämnar man er i 20 min och sånt här händer xD HAHA!

2009-03-02 @ 22:04:59
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0